la 21-09-2025 09:11 PM - editat ultima oară la 22-09-2025 12:59 PM de DanielaH
Salut,
Dupa cum spune si titlul am resetat telefonul (Xiaomi Mi Lite 10) si acum setarile Orange nu mai ajung la mine, pe site bag numarul de telefon .. doar ca astept SMS-ul ... evident ca nu vine , tinand cont ca nu am serviciul configurat.
As avea nevoie de acel MMS pt a salva setarile / sau sa configurez manual profilurile
la 22-09-2025 10:37 AM
Rezolvarea a fost :
Sunat la orange --> si activat de ei toate setarile de roaming inafara SEE
la 21-09-2025 09:17 PM
Salut @AlexSec123,
Setările manuale pentru MMS si internet le găsești in link-urile de mai jos:
https://www.orange.ro/help/setri-mms-145
https://www.orange.ro/help/setri-internet-pe-mobil-144
Sa ne spui daca ai reușit.
la 22-09-2025 10:21 AM
Salut,
Multumesc pentru link-uri ... din pacate .. by default am deja aceste setari .. importate
Apn-ul de MMS nu se poate edita .. dar este identic ca setari cu cele din link ... iar cel de internet .. se poate edita ..
Din pacate , acelasi rezultat .. 0 semnal
la 21-09-2025 10:12 PM
@AlexSec123: Dacă ai sim fizic nu ar trebui să fie probleme la un reset de telefon. Dar dacă ai eSIM, atunci prin resetare ai pierdut inclusiv profilul eSIM configurat. În această situație, recuperarea acestuia se poate rezolva problema doar prin solicitarea unui nou profil eSIM într-un magazin Orange Shop, dar numai după întoarcerea în țară. În roaming nu se poate remedia problema menționată, în aceste condiții.
Te așteptăm cu vești bune, oricând ar fi acestea.Pe curând.
la 22-09-2025 10:16 AM
Salut, am uitat sa mentionez .. este SIM normal
la 22-09-2025 10:45 AM
Salut. În contextul răspunsurilor oferite, nu rămâne decât o <dilemă>: Ai avut semnal înainte de acest ”reset”? Utilizezi un abonament sau cartelă PPY? În orice caz, un SIM fizic, ar trebui să se poată conecta cel puțin la un operator local, fie că ai sau nu probleme de utilizare excesivă în roaming. Așadar, fie că ai efectuat acea resetare din motive de nefuncționare (sau nu), situația ca atare va necesita o schimbare a SIM-ului. Pentru că nu pare să existe o alternativă favorabilă de rezolvare. Din păcate, schimbarea de SIM va putea fi posibilă doar la întoarcerea în țară.
Până atunci, îți recomand utilizarea unui SIM cu număr local sau pentru internet ar fi varianta unor hotspot-uri free.
la 21-09-2025 11:31 PM
Salutare!
Încearcă să selectezi manual o rețea disponibilă în zona respectiva.
la 22-09-2025 10:17 AM
Salut, din pacate imi da erori de conectare la toate retelele pe care incerc sa le aleg manual ...
la 22-09-2025 10:37 AM
Rezolvarea a fost :
Sunat la orange --> si activat de ei toate setarile de roaming inafara SEE
la 22-09-2025 10:56 AM
@AlexSec123: ”Lipsă semnal” înseamnă imposibilitate de conectare la un operator local, nicidecum restricție de trafic (voce/date). Bineînțeles, cu un roaming restricționat la ”exclusiv SEE” ... pentru non-SEE necesită o simplă modificare de către utilizator din MyOrange / SelfCare. Dar semnal cu siguranță exista! În fine, bine că e rezolvată și vei știi ce ai de făcut altădată. Numai bine.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor