la 31-07-2023 07:58 AM - editat ultima oară la 03-08-2023 09:39 AM de DanielaH
Bună ziua,
Am o problemă cu datele mobile în roaming (Germania) după ultima actualizare la iphone. Dacă înainte semnalul de rețea varia în funcție de zonă și datele mergeau bine în 4G acum semnalul de rețea este full aproape tot timpul (parcă s-a îmbunătățit) dar în schimb semnalul de date este doar E indiferent de zona în care mă aflu. Dacă ați pățit așa ceva am nevoie de un sfat. P.S. Am băgat cartela și în alt telefon și tot așa merge doar cu E la date mobile. Vă mulțumesc.
la 03-08-2023 09:35 AM
S-a rezolvat problema. Mi-am activat o opțiune și acum merge bine. Vă mulțumesc tuturor pentru ajutor.
31-07-2023 10:14 AM - editat 31-07-2023 10:15 AM
Salut,
Ai luat legatura cu un consultant? Daca nu, incearca sa faci si asta folosind mijloacele de contact de aici.
Daca problema se manifesta si pe alt telefon, inseamna ca acel update nu are legatura cu problema. Asta daca nu cumva, celalalt telefon pe care ai incercat, e tot un iPhone si ruleaza aceeasi versiune de soft.
S-ar putea sa fie ceva pe cont, sau o problema cu operatorul din zona respectiva. Incearca eventual si o selectie manuala de retea si alegerea altui operator de roaming.
la 31-07-2023 11:02 AM
De cand esti in roaming? Abonament sau prepay?
la 31-07-2023 02:36 PM
Salut, prepay. Sunt de câteva luni în roaming și știu politica lor. Nu mai pot folosi nici o opțiune, doar credit.
la 31-07-2023 02:40 PM
Poate de aceea ai acces doar la Edge...
la 02-08-2023 09:42 AM
@Adri20, s-a rezolvat situația?
la 02-08-2023 09:47 AM
Bună ziua, nu s-a rezolvat. Tot am semnal doar pe Edge. Mă gândesc că cei de la Orange mi-au restricționat accesul la 4G din cauză că în ultima vreme(aproximativ cinci luni) am folosit cartela doar în roaming. Indiferent în ce telefon o introduc are semnal doar Edge. Normal am credit și plătesc ce folosesc dar nu știu exact care este politica lor.
la 02-08-2023 09:50 AM
Este necesar să ai o opțiune activă, nu doar credit.
la 02-08-2023 09:54 AM
Am avut opțiune până m-au informat că nu mai pot folosi ce aveam deoarece am folosit cartela preponderent în roaming în ultimele luni.
la 02-08-2023 10:11 AM
Roamingul e pt deplasari temporare. Pe termen lung, e recomandabil sa iei o cartela locala si sa folosesti WIFI. Pastrezi numarul romanesc doar pt situatii urgente, punctuale.
la 03-08-2023 09:35 AM
S-a rezolvat problema. Mi-am activat o opțiune și acum merge bine. Vă mulțumesc tuturor pentru ajutor.
la 03-08-2023 09:38 AM
Mă bucur că s-a rezolvat și îți mulțumim că ai revenit cu feedback.
Vom marca noi răspunsul tău ca soluție pentru a fi de ajutor și altor utilizatori.
Te mai așteptăm în Comunitate.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor