anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu functioneaza internetul în Germania

Rafaela
Începător
Bună. Cam de 2 zile am probleme cu internetul (datele) în Germania.
Sunt pe abonament, am încercat toate sfaturile găsite la voi, dar fără succes.
Știți cumva dacă sunt probleme cu internetul 'în afară "?
Va mulțumesc
1 Soluţie acceptată‚

Razvan
#StarMember
Bună Rafaela! Poți fi restricționată din cauza consumului de date din roaming. Ai sunat la +40374300300, ca să vezi ce iți spun cei de la call center?

Vizualizare soluţie în postul original

9 Răspunsuri 9

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Salutare! Poate fi vorba de utilizarea rezonabilă a resurselor în roaming. Dacă nu este vorba despre așa ceva, poți încerca: - să te conectezi manual pe o altă retea parteneră; - să folosești un SIM prepay local; - să folosești mai mult wifi. Alte variante nu văd posibile! Dacă nu ai folosit mai mult resursele abonamentului în roaming decât în țară ( în ultima vreme), poți intra in legătură cu cei de la Serviciul clienți prin Chat Djingo sau să îi contactezi din secțiunea Contact/ asistență a My Orange sau la adresa de email serviciul.clienti@orange.ro. Succes!

Razvan
#StarMember
Bună Rafaela! Poți fi restricționată din cauza consumului de date din roaming. Ai sunat la +40374300300, ca să vezi ce iți spun cei de la call center?

delfinas
#StarMember
Rafaela, bun venit în comunitate!!! De când ești în Germania și după cât timp ai început să ai probleme cu datele mobile? Apeluri poți să dai și să primești? Poate fi o problemă legată de depășirea limitei rezonabile de consum în roaming, dar tu fiind pe abonament trebuia să ai voie în continuare să ai acces la internetul mobil, doar că făceai extra cost. S-ar putea să fie în continuare niște probleme legate de roaming ul din Germania, că acum câteva zile. DETALII:https://comunitate.orange.ro/questions/2983450-rezolvat-functioneaza-internetul-germania-15-07-2022

DanielaH
Moderator
@Rafaela, au fost ceva probleme în urmă cu câteva zile, dar au fost remediate repede. Ai încercat o selecție manuală de rețea? Partea de voce funcționează?

Rafaela
Începător
Ați avut dreptate. Eram restricționată din cauza consumului de date în roaming. Am discut pe chat cu unul dintre consultanti și s-a rezolvat. Vă mulțumesc

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Îmi pare bine că ai reușit și s-a rezolvat problema ! Poți reveni oricând și cu alte întrebări. O zi deosebită!

delfinas
#StarMember
Rafaela, mă bucur că s a rezolvat problema ta. Înainte să nu mai ai acces la datele mobile nu ai primit un SMS în care erai notificată că ai depășit limita de consum sau că o să faci un extracost?

MaraGabriela
Începător
Si eu sunt tot in germania si imi merge netul in schimb nu pot apela desi in abonamentul meu sunt incluse minute nelimitate in roaming

Vio73
#StarMember & October Problem Solver
Ai incercat să te conectezi la o altă rețea parteneră?