la 26-11-2022 02:27 PM - editat ultima oară la 01-12-2022 10:25 AM de DanielaH
Buna, am abonament FUN 12 pe Orange România Communication (fostul Telekom) și nu îmi funcționează Roaming-ul în UK, deși am extraoptiuni de roaming incluse în abonament. Oare ce pot face sa il activez?
la 01-12-2022 01:48 AM
Mulțumesc, dar acea secțiune nu exista, cel puțin nu pentru abonații preluați de la Telekom. Am rezolvat prin apel telefonic de pe telefonul altcuiva, era singura opțiune în cazul meu.
26-11-2022 03:23 PM - editat 26-11-2022 03:27 PM
Buna Raluca,
Bine ai venit in Comunitate!
Din cate pot eu sa vad, acel FUN 12 include roaming SEE, nu UK. Roaming-ul pentru UK, din cate stiu, e un pic cu cantec. Pentru ca UK-ul nu mai e in UE.
Iti recomand un apel la 300 / +4 0374 300 300 si vazut ce optiuni exista, daca mai exista. Dar abonamentul in sine nu pare sa aiba resurse disponibile pentru roaming UK.
In mod normal, la un abonament Orange ai avea optiunea Go UK (5 EUR) si Go UK Plus (8 EUR). Dar intrucat abonamentul tau e pe Orange Romania Communications, nu stiu daca se poate activa optiunea asta. Daca nu, singura varianta ar fi mutat abonamentul (sau cel putin partea de voce) la ORO, si activata acea optiune.
Mai multe informatii aici.
la 26-11-2022 06:32 PM
Daca are abonament, ar trebui sa meargă roamingul și dacă nu are o opțiune activă, doar făcând extracost, nu?
la 26-11-2022 09:54 PM
Asa și este. Din păcate în urma cu o luna, cei de la Orange România Communications mi-au închis eronat toate serviciile când am cerut închiderea serviciilor fixe, apoi au încercat sa remedieze situația, si de atunci am tot probleme.
la 26-11-2022 09:52 PM
Mulțumesc pentru răspuns! Roaming e roaming indiferent de zona, adică telefonul funcționează și se conectează la o rețea locala din tara pe care o vizitezi. Intr-adevar tarifele și resursele de care beneficiezi difera de la o zona la alta, dar telefonul se conectează la rețea-ceea ce din păcate nu se întâmplă în cazul meu. Ori mi-e dezactivat roaming, ori e o eroare în cont, cum zice cineva mai jos, cei de la Orange România Communications mi-au închis eronat toate serviciile când am cerut închiderea serviciilor fixe, apoi și încercat sa remedieze situația si de atunci am tot probleme.
la 26-11-2022 03:28 PM
Buna!
Serviciul roaming e inclus in abonament, dar e oare activat? Suna la *100#, alege ramura 4- Roaming si international, apoi ramura 2- Roaming, apoi 1- Verifica stadiu Roaming.
Daca e dezactivat, alege ramura 1 pentru activare. Daca e activ dar nu functioneaza, iti recomand sa apelezi 300, sau +40374300300. Apesi 2-1-1-1-1 si vei intra in legatura cu un consultant de la departamentul oferte. Poate ai nevoie de o optiune suplimentara, desi nu stiu. Cred ca roamingul este inclus indiferent de tara, numai in SEE se utilizeaza resursele nationale. In rest, tarife diferite de la tara la tara. Probabil serviciul nu e activat sau e vreo eroare a contului tau.
la 26-11-2022 09:57 PM
Mulțumesc mult pentru răspuns! Soluția asta ar funcționa perfect dacă as fii încă în România. Din UK însă nu am cum sa trec prin procesul asta - nu pot apela nici un număr pt ca nu ma pot conecta la nici o rețea neavând roaming - și chat bot-ul zice ca în cazul abonamentului meu nu poate ajuta.
26-11-2022 10:13 PM - editat 26-11-2022 10:15 PM
Raluca, din My Orange (web sau app) ai incercat cumva? Inteleg ca nu ai date mobile, pentru ca roaming...dar daca ai un WiFi prin zona, sau acces la un calculator cu internet, ai putea sa verifici situatia roaming-ului de pe contul tau My Orange.
De asemenea, daca ai cumva un alt numar de pe care sa poti suna, se poate apela numarul de mai sus (cel cu +40...) si teoretic ar trebui sa poti lua legatura cu cineva. Acuma, nu stiu cum e programul peste weekend, s-ar putea sa trebuiasca sa revii luni, daaar poti incerca.
Oricum, pana atunci, vezi ce se intampla pe cont.
Din aplicatia My Orange, poti sa mergi la Altele > Servicii > Roaming. Cel putin acolo apare la mine.
De pe web (accesabil si de pe telefon), poti sa dai un click aici (dupa ce te loghezi in cont).
Vezi daca te ajuta ceva din optiunile de mai sus.
la 26-11-2022 10:49 PM
La mine din păcate nu apare acolo Roaming și nici în alta parte. Tind sa cred ca din cauza modificării de abonament a fost dezactivat, dar habar nu am de unde as putea sa îl activez de aici. Wifi am, e enervant ca nu știu cum ar putea ca din ceva aplicatie/ cont sa activez opțiunea vieții.
la 26-11-2022 11:21 PM
De pe web ai incervat cumva (linkul de mai sus)? Posibil sa nu ai nici acolo optiunea… dar merita incercat.
la 01-12-2022 01:52 AM
Încercat, nu apărea Roaming nicăieri din păcate, în nici o varianta de aplicație sau browser.
28-11-2022 02:15 PM - editat 28-11-2022 02:22 PM
Intra aici: https://fix.orange.ro/myaccount/pagina-start/fix-mobil/
Apoi logheaza-te cu datele contului tau. Din meniul principal selectezi Voce mobilă>Servicii. Apoi activezi Roamingul.
Dupa activare, iti recomand sa repornesti telefonul. Asa trebuie sa mearga 100%
Edit: Iti atasez capturi de ecran cu MyOrange varianta online.
la 01-12-2022 01:51 AM
Nu a mers din păcate, nu îmi apărea nicăieri - nici pe desktop, nici în aplicație, opțiune de roaming. Am rezolvat prin apel telefonic de pe telefonul altcuiva, era singura opțiune în cazul meu - abonament preluat de la Telekom cu roaming ne-reactivat după schimbarea cartelei SIM. Multumesc pentru răspuns.
la 28-11-2022 11:40 AM
@RalucaND, s-a rezolvat situația? Ai activat serviciul de roaming?
la 01-12-2022 01:50 AM
.Am rezolvat prin apel telefonic de pe telefonul altcuiva, era singura opțiune în cazul meu - abonament preluat de la Telekom cu roaming ne-reactivat după schimbarea cartelei SIM. Multumesc pentru răspunsuri!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor