[Rezolvat] De ce nu funcționează roamingul in Ungaria?
![T-Rex T-Rex](https://ekzqi67577.lithium.com/legacyfs/online/avatars/18596036_097006a2d7f441a6_avatar_original.png)
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-04-2022 01:38 AM
Am trecut de la abonament de 8€ la 10€ pt că am optat pentru opțiune de roaming.spre surpriza mea in Ungaria nu am avut nimic semnal..am repornit telefonul de ,,n''-ori și nimic...oare de ce?
4 Răspunsuri 4
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-04-2022 02:30 AM
Salut!
Dacă nu ai mai avut niciodată activ roamingul pe telefonul pe care-l folosești acum probabil este nevoie sa setezi accesul si din telefon..
Setări - conexiuni - rețele mobile - bifa pe roaming.. pentru android... probabil pentru alte telefoane difera puțin denumirile..
În My Orange - servicii - roaming și internațional poți verifica dacă este activ serviciul.. se poate activa si de acolo, dacă apare activează..
La mine este activ pe 3 din 4 abonamente, de aceea apare dezactivează.
Ai un topic detaliat aici.. https://comunitate.orange.ro/questions/2490590-fac-serviciul-roaming-functioneaza
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-04-2022 11:13 AM
O singura sugestie am: sa nu uiti sa inchizi datele mobile in roaming, la revenirea in Romania. Nu vrei sa treci pe langa granita, cat esti in Romania, si sa ti se conecteze la operatori din alte tari si sa faca trafic de date. 🙂 De fapt, cam asta e si motivul pentru care acea optiune e dezactivata implicit.
Deci, daca n-ai semnal deloc, fie nu esti conectat la un operator partener (sugestie: incearca o selectie manuala de retea) fie nu ai serviciul de roaming activat. Daca ai semnal, dar nu ai date, inseamna ca serviciul este activ, dar trebuie activata si optiunea "data roaming" din telefon. Screenshot-urile oferite de Jay sunt foarte utile si pentru una si pentru cealalta.
Client Orange
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 19-04-2022 11:07 AM
@T-Rex, te-au ajutat răspunsurile primite aici de la membrii Comunității? S-a rezolvat problema cu roaming-ul?
![T-Rex T-Rex](https://ekzqi67577.lithium.com/legacyfs/online/avatars/18596036_097006a2d7f441a6_avatar_original.png)
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 20-04-2022 02:15 AM
Am rezolvat cu schimbarea cartelei.ms
![](/skins/images/4F0E9D6FA4998B7A2D290379554C5347/responsive_peak/images/icon_anonymous_message.png)