la 05-08-2023 03:21 AM - editat ultima oară la 07-08-2023 08:40 AM de DanielaH
Salutare.De 3 saptamani sunt in Germania cu o optiune roaming activata.de 4 zile datele mobile nu se mai activeaza,stiti cumva care ar putea fi problema?
la 05-08-2023 12:04 PM
Da,am avut.pana acum cateva zile cand au disparut.am incercat tot felul de posibilitati.am resetat reteaua,am introdus cartela intr-un alt telefon,am vorbit cu un consultant orange si mi-a trimis setari dar tot nimic!
la 05-08-2023 12:14 PM
Setarile sunt aceleasi. Nu ar avea de ce sa influenteze. Ai incercat si sa selectezi alt operator? In caz ca sunt probleme cu operatorul la care esti conectat acum, ar trebui sa ajute sau macar sa vezi o diferenta... Daca nu cumva e o limitare pe cont, nu as sti sa-ti spun de ce nu mai merge. Am cam epuizat toate potentialele cauze ce ar putea cauza chestiile astea.
Cei de la Orange au verificat contul tau? Ce ti-au zis? E totul ok acolo?
la 06-08-2023 01:45 PM
Am colegi cu aceeasi retea dar ei nu au probleme
la 06-08-2023 01:47 PM
Inseamna ca problema e pe contul tau. Fie e o limitare, fie...altceva.
Ai intrebat la Orange? Ce ti-au spus?
la 06-08-2023 01:50 PM
De 2 ori am sunat,mi-au trimis niste setari,mi-au spus sa repornesc telefonul dupa ceva timp dar nimic
06-08-2023 01:59 PM - editat 06-08-2023 02:04 PM
Da, pentru ca problema nu e de setari. 🙂
Dar daca vrei, mai poti incerca o chestie.
Intra in setarile telefonului, la Retea si Internet > SIM-uri > Orange:
Daca poti, intreaba daca e totul ok cu optiunea ta de roaming (daca e intr-adevar activa, avand in vedere ca pe site apare cu valabilitate 21 de zile si teoretic a expirat deja timpul), si daca sunt ceva limitari de trafic pe cont.
Le poti spune si faptul ca face la fel si in alt telefon (deci problema cu siguranta nu e de setari), ca alti colegi in aceeasi zona nu au problema asta, pe acelasi operator de roaming, deci problema nu e de la operatorul de roaming, si pare mai degraba, o problema pe cont.
Pot incerca o resetare a parametrilor de pe cont, si...poate se rezolva.
Astea sunt chestii standard. Nu ar trebui sa le ceri tu neaparat. Dar poti mentiona cateva detalii care sa ajute operatorul sa ajunga la concluzia corecta si sa verifice ce are de verificat.
la 06-08-2023 05:19 PM
la 05-08-2023 12:47 PM
@CostyM1: Ignoră "mai am 400Gb", pentru că nu toate sunt resurse în roaming. Pe de altă parte trebuie să iei în considerare istoricul din ultimile 4luni (consum rezonabil în roaming): să fi consumat NAȚIONAL peste 50% din datele disponibile pentru roaming. Dar presupun că nu ai un istoric de consum date mobile în țară prea măreț, așa că nici în roaming nu va putea fi srrălucitor.
Caz concret: opțiune de 12€ activată pentru resurse în SEE, și cu toate acestea nu am avut 13,33Gb (cum aș fi crezut și eu) ci doar 11,2Gb. Cauza? 13,33Gb este limita de consum aferentă opțiunii alese de 12€, reprezentând resurse incluse+bonus. De altfel opțiunea are doar 12Gb (fără bonus). Restul diferenței de vreo 0,8Gb este net consumat deja national. Ai imaginile mai jos:
Revino dacă mai neclarități, altfel doar o nouă reîncărcare (preferabil de16€ pentru net mai mult) va crește cuantumul de date disponibile, cu condiția să nu depășești 50% din resursele consumate național în ultimile 4 luni. Altfel doar cu credit vei mai putea utiliza datele mobile.
la 06-08-2023 01:57 PM
Salut
Asa am patit si eu luna trecuta,eu am activat manual operatorul de telefonie si am setat sa se conecteze pe 4G si asa a functionat.
06-08-2023 02:05 PM - editat 06-08-2023 02:06 PM
@CostyM1: Deși nu expui toate detaliile esențiale, deși ești în Germania de 3 săptămâni, balanța consumului de resurse a depășit cu mult 50% din resursele consumate în roaming vs național pentru ultimile 4 luni, motiv pentru care ai activat opțiunea de 12€ de mai multe ori. Și ai activat opțiune cu resurse, deși ai primit mesaj privind depășirea consumului de resurse în roaming. Cu credit la acest moment era mai sigur. Revezi prevederile politicii de utilizare rezonabilă a resurselor în roaming. Numai bine.
la 09-08-2023 01:00 PM
Costy, s-a rezolvat situația?
la 09-08-2023 01:09 PM
Nu Daniela,aceeasi situatie!
Ramane sa-mi reincarc contul si poate se rezolva!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor