anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Restricție roaming

Mese
Începător

Buna ziua

am o restricție de roaming pe numărul meu pe care nu o pot ridica.

ma poate ajuta cineva?

multumesc

8 Răspunsuri 8

delfinas
#StarMember

Mese, bun venit in Comunitate!!!

Ar fi bine sa stergi numarul de telefon, aici e un loc public, al clientilor Orange si publicarea numarului nu te ajuta, dimpotriva!

Apoi, ar trebui sa dai detalii mai multe. Ce fel de restrictie ai?

Mese
Începător

Nu se conectează la roaming deloc.

am avut restricționat roaming luna trecută pt depășire limita cost, am achitat tot și acum când am ieșit din tara nu se mai conectează la semnal deloc.

e abonament cu roaming

Ai incercat sa selectezi manual una din retelele locale? Ai restartat telefonul si e reactivat roamingul atat din telefon, cat si pe contul tau?

Incearca sa intri pe chatul din site-ul orange.ro si cere sa iti fie reactivat roamingul pe cont, daca l-au dezactivat data trecuta. Ar fi trebuit sa faci asta inainte sa iei din tara.

FLo1
#StarMember

@Mese: Bun venit în Comunitate. Pentru că ai călcat pe ... bec, era mai sigur o plată în avans, ca garanție pentru astfel de experiențe, iar înainte de plecare era indicstă o verificare și confirmării că roamingul este deblocat. Posibil să fie tardiv, sau rezolvabilă în cel puțin câteva zile printr-un apel la +40374300300 (Serviciul clienți). Succes.

Mese
Începător

Nu am călcat pe bec. Am trecut prin Serbia și in 15 min Waze a făcut 200€ cost suplimentar și roamingul s-a oprit automat. 
cand am ajuns in tara am plătit factura și am cerut reactivarea.

eu am abonament cu roaming!!! Ma astept sa meargă de fiecare data dacă îl plătesc!

si acum văd ca nu merge. Asta e toată problema.

 

Abonamentul iti asigura beneficii pt roaming, dar el nu e activat automat. Ai vazut ce inseamna sa fie activ si cand nu-ti doresti si faci extracost in cateva minute.

FLo1
#StarMember

@Mese: Ideea este că pentru astfel de cheltuială Orange își ia măsuri de siguranță. Deci plătind un avans sau crescând ecartul cheltuielii permise de către Orange pe contul tău vei evita astfel de surprize pe viitor. Totul se rezolvă cu un apel la serviciul clienți. Succes.

DanielaH
Moderator

@Mese, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?