la 11-08-2023 10:27 PM
buna ziua am cumparat o cartela prepay din romania si am.venit in Anglia am introdus cartela in telefon , am semnal si un R in dreptul semnalului apelez steluta 133 diez si primesc mesaj "cartela sim a fost activata , pot afla mai multe despre contul.meu dupa efectuarea primului apel" dar cand incerc sa fac primul apel se inchide nu suna nu spune nimic doar se inchide si atat, ce pot face multumesc
la 11-08-2023 11:22 PM
Salut,
Ma mir ca s-a activat si ai semnal... Acel R este de la Roaming. Cu toate astea, am senzatia ca nu ai activat nicio optiune de roaming, asa-i?
Daca nu, incearca sa activezi o optiune dintre cele de aici.
Aveam senzatia ca nu se pot activa cartele prepay (direct) in roaming. Dar poate tu ai reusit ceea ce altii n-au reusit.
Incearca sa activezi si o optiune de roaming. Vezi daca isi revine dupa aceea.
De asemenea, adauga numarul in contul tau My Orange pentru o gestionare mai usoara a serviciilor.
la 12-08-2023 07:20 AM
Am aplicatia my orange de multi ani ca mai am 2 numere pe care le gestionez din ea dar cand incerc sa adaug acest numar, spune ca numarul nu exista
12-08-2023 08:38 AM - editat 12-08-2023 08:39 AM
Aha... E posibil sa fie nevoie pentru activare/initializare sa se conecteze la o antena locala (din Ro). Momentan cred ca sistemul nu "vede" SIM-ul ca activat.
Ce ai putea face...ar fi sa iei legatura cu un consultant folosind unul dintre mijloacele de contact de aici. Poti incerca de exemplu chat-ul Djingo. Pentru transfer la operator in cazul asta (si in timpul programului), trebuie sa scrii: "transfer operator".
Vezi poate reusesti in felul asta sa initializezi numarul. Sau poate il pot adauga ei pe cont... Nu stiu ce capabilitati au ei in sistem, dar cu siguranta sunt mult mai mari decat ceea ce poti face tu insuti (si infinit mai mari decat ceea ce putem face noi). 🙂
Deci incearca asa. Vezi daca reusesti. Daca a mers, sa ne spui si noua, poate mai ajuta si alti useri in aceeasi situatie.
la 12-08-2023 10:51 AM
Multumesc am.sa incerc asa
la 13-08-2023 07:30 AM
Salut!
Ma bucur ca s-a rezolvat! 😄
Ai reusit sa iei legatura cu un consultant? Au rezolvat ei problema? Sau cum s-a rezolvat?
12-08-2023 05:42 AM - editat 12-08-2023 05:43 AM
Salutare!
Dacă s-a activat și ai semnalul cu R lângă, e foarte bine.
Restul trebuie să faci cât mai repede, adică să adaugi numărul in My Orange și să activezi o opțiune.
Sper să fie în regulă și apoi, adică să nu fi fost vreo eroare.
Baftă!
la 12-08-2023 09:31 PM
Din păcate faptul că SIM-ul apare cu acel ”R” nu rezolvă problema. Adică are semnal în zonă, dar accesul la roaming nu este asigurat și nici utilizarea eventualelor resurse/credit. Urmarea: nu se pot utiliza serviciile. Posibil serviciile de urgență sau serviciul SelfCare *100# pentru gestionarea contului, în Anglia fiind disponibile serviciile oferite prin tehnologia USSD.
Caz concret de nefuncționare: Activarea ”datelor mobile” NU va activa simbolul H+, 4G+... etc, ci vor rămâne inactive, întrucât serviciile nu sunt active.
12-08-2023 09:40 PM - editat 12-08-2023 10:14 PM
Da, practic ai acces limitat la retea, si deloc la resursele de roaming. E intr-un fel de "emergency mode". Poti sa apelezi *100# pentru activare roaming, de exemplu, dar nu poti suna pe nimeni in tara, nu poti primi mesaje, si nu poti accesa internetul.
la 13-08-2023 07:11 AM
Problema rezolvata , acum este full functionala cu minute , roaming, data , tot ce trebuie ia luat mai mult dar nu mai contraza ca acum eate totul ok. Multumesc pt ajutor oricum
la 01-11-2024 10:04 PM
Buna
Te rog sa imi spui cum ai rezolvat pentru ca si eu am aceeasi problema. Si imi trebuie urgent numarul de Orange sa il folosesc in Anglia.
Multumesc
la 12-08-2023 07:19 AM
Problema este ca am incercat sa bag nr in aplicatia my orange si spune ca numarul nu exista
la 12-08-2023 09:23 PM
@Noprice21: Din păcate nu poți în acest moment să faci nimic în privința numărului respectiv, decât dacă preferi să-l încarci cu credit. Cauza: chiar și cu activarea unei opțiuni cu roaming aferente UK te va împiedica ”politica utilizării rezonabile a resurselor în roaming”, adică să nu consumi în roaming mai multe resurse decât național (în țară), pe perioada ultimilor 4 luni. Însă, la tine activând cartela direct în Anglia, resurse consumate național nu există. De aceea nu se vor putea iniția / utiliza resurse în roaming.
Cu toate acestea, activarea nu cred că se va putea face în roaming, tocmai din această cauză a opțiunii cu resurse pentru UK (inexistentă acum) care, deși dacă ar fi activă, nu ți-ar folosi la nimic. Posibil să meargă EXCLUSIV utilizarea pe credit a SIMului respectiv, asta doar dacă activarea a reușit. Pentru aceasta, apelează meniul SelfCare *100# și vezi situația contului tău. Dacă ai contul activ, atunci poți utiliza numărul cu credit.
Alte detalii regăsești pe acest topic, sau aici. Succes.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor