la 20-06-2025 10:51 AM
Am activat prin SMS optiunea de 20 euro pentru 20 GB Roaming si 30 minute (inclusiv in USA), am primit mesajul in care mi s-a spus ca cererea a fost inregistrata, dar mesajul pentru confirmarea activarii optiunii nu l-am primit nici dupa 28 de ore (!!!). Am verificat cu un specialist din Orange Shop si mi s-a spus ca optiunea este activa. Cu toate acestea, ajunsa in SUA nu pot folosi telefonul/serviciile Roaming.
Trebuie spus ca in Munchen, unde am facut escala in drumul spre SUA, a functionat Roamingul. Ce pot sa fac?
la 20-06-2025 11:21 AM
la 20-06-2025 11:29 AM
Da, este activat penrtu toate tarile.
la 20-06-2025 01:36 PM
Bănuiesc că nu ai o limitare la 3G. Adică e minim 4G "enable". Eventual un restart.... sau încearcă să alegi manual un alt operator de rețea.
la 20-06-2025 11:36 AM
Salutare!
Ce anume nu iti merge pe telefon: internetul, vocea si sms-urile sau toate? Fiind vorba de SUA, telefonul trebuie sa stie VoLTE si sa aiba benzile din SUA pentru a putea functiona corect.
la 20-06-2025 01:05 PM
Toate sunt ”intepenite”
la 20-06-2025 02:20 PM
Încearcă să selectezi manual rețeaua rețeaua T-Mobile.
la 23-06-2025 11:15 AM
@iuga1412, s-a rezolvat situația cu roamingul? Funcționează?
la 23-06-2025 11:47 AM
Am sa scriu aici daca si cum s-a rezolvat. Cred ca am primit in comunitate solutii foarte pertinente, sper sa fie si solutiile asteptate. Am expus problema pentru numarul/telefonul fratelui meu, care acum e in USA pentru 2 luni si jumatate. Are 66 de ani, deci e mai greu cu tehnica si gadgeturile. In weekend a avut cateva evenimente si nu s-a putut ocupa de telefon. Voi reveni. Multumesc, deocamdata pentru sfaturi si intelegere!
la 23-06-2025 11:52 AM
Mulțumim și noi. Te așteptăm să revii cu vești bune.
la 25-06-2025 01:01 PM
Am promis sa revin cu noutati. Nu am rezolvat mare lucru, insa am sa va dau detaliile poate mai gasiti si voi sfaturi pentru problema mea. Fratele meu are doua telefoane, unul pe persoana fizica si unul pe firma. Cel pe persoana fizica este impotmolit in roaming si functioneaza doar in zone cu acoperire wi-fi. Cel pe firma functioneaza, insa chiar daca semnalul este bun (4 liniute), apelurile (voce sau video) sunt sacadate si se intrerup des, mesajele pe whatsapp intra cu foarte mare intarziere. Nu cred ca este normal. Am fost la Orange Shop si am luat legatura cu un consultant care a mai incercat sa ma ajute sa rezolv problema (am si scris aici despre asta). De data aceasta mi-a recomandat asa: 1. Trebuie schimbata setarea retelei celulare de pe automat pe manual, apoi aleasa reteaua cu cel mai bun semnal (este posibil ca T-Mobile, care a intrat automat, sa aiba semnal mai slab in zona respectiva decat alta retea cu care Orange are conventie); 2. Trebuie dezactivata optiunea de ”Apel 4G”. Fata de aceste doua masuri consultantul Orange a facut o noua resetare pentru ambele numere si a zis ca ar trebui sa nu mai fie nicio problema dupa ce fac si ei cele doua setarile despre care am scris, si vor si reporni telefoanele.
Aceste solutii/sugestii le-am primit azi. Pentru ca este o diferenta de fus orar de 7 ore, inca nu am reusit sa aflu daca au facut setarile pe care le-am comunicat. Sper ca voi reveni cu vesti bune. 🤗
la 27-06-2025 12:26 PM
Noutatile nu sunt deloc cele asteptate. Tot nu functioneaza serviciile in Roaming. Au fost abordate/incercate toate sugestiile: setari de optiuni, retele alese manual, setari/resetari pentru telefon, resetari pentru roaming ... Nu a functionat nimic. Posibilitate de comunicare doar in wi-fi. FOAAAARTE util ... 😠 ... mai ales pentru waze ...😡
Nu mai avem solutii. Nu stiu daca s-ar putea anula costurile, mai mult ca sigur nu ... Pacat! Aveam sperante mari si incredere ca vom rezolva. Am ramas cu sperantele... . 20 de euro pentru wi-fi??? Trist, foarte trist.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor