anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Opțiune activată în roaming nefuncțională

Daniel_25
Începător
Buna ziua ..Sunt foarte supărat deoarece în urma cu câteva zile mi-am activat din nou opțiunea in roaming și mi-au fost retrași aproximativ 35 de euro de pe cartela prepay și nu pot face absolut nimic nici sa sun și nici să fiu sunat plus nu îmi merge nici internetul ..Mi se trimite mesaje sa îmi reincarc contul după o zi de la activarea opțiunii de 12 e plus alta opțiune ce mi sa reactivat singura neavând nevoie de ea și nu pot suna după ce mi s-au luat acești bani.
Va dau in judecata dacă nu faceți ceva.
1 Soluţie acceptată‚

Razvan
#StarMember
@daniel25, încarcă cartela prepay și folosește roaming la tarifele standard, fără să mai activezi nicio extraoptiune cu resurse în roaming SEE incluse. Din păcate, din cauza monitorizării pe 4 luni a consumului de resurse, conform politicii de utilizare roaming like at home, Orange este îndreptățit să îți taie accesul la resurse în roaming SEE, dacă constată că folosești resursele incluse, exclusiv în roaming mai multe zile decât în țară.

Vizualizare soluţie în postul original

17 Răspunsuri 17

FLo1
#StarMember
Eu citesc aceste aberatii din timpul meu si nu pe cheltuiala cuiva. Oricum, daca stii ca stai luni de zile in strainatate si nu poti judeca sa cumperi un SIM local... cred ca problema e de alta natura.Totusi, tratabila daca se doreste.

Vio73
#StarMember
Dacă nu a înțeles care sunt regulile, banii sunt aruncați. E simplu, și nu noi i-am aruncat.

DanielaH
Moderator
Cum spuneau și ceilalți membri ai Comunității mai sus, ca să poți folosi resursele naționale in Spatiul Economic European, este necesar ca traficul de voce și date din ultimele 4 luni să fie efectuat majoritar in România.