la 10-02-2023 10:39 AM - editat ultima oară la 10-02-2023 12:11 PM de DanielaH
10-02-2023 10:52 AM - editat 10-02-2023 10:53 AM
Pentru a folosi cartela in strainatate, indiferent ca este un prepay sau abonament, aveti nevoie de serviciul Roaming. A fost acesta activat, iar acum s-a dezactivat? Nu aveti semnal? Puteti suna la 0040374300300 de pe orice numar din strainatate, daca puteti, si aveti posibilitatea de a solicita asistenta, sau puteti vorbi cu un consultant pe Djingo.
10-02-2023 11:24 AM - editat 10-02-2023 11:26 AM
@Popescu21: Bun venit în Comunitatea Orange. Pentru a te ajuta, te rog să ne oferi câteva detalii: utilizezi abonament sau prepay? De cât timp te afli în roaming? (De) când ai constatat că nu mai este funcțional? Ai roamingul activat? Este voba de toate serviciile (voce/date mobile) sau doar parțial? Ai încercat să te conectezi și prin alți operatori? Poți încerca și un restart, dacă celelalte aspecte sunt OK. Te așteptăm cu detalii.
la 13-02-2023 09:43 AM
@Popescu21, te așteptăm în continuare să revii cu mai multe detalii, dacă situația mai este de actualitate.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor