Nu reușesc sa beneficiez de roaming
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-01-2023 11:31 AM - editat ultima oară la 25-01-2023 08:52 AM de DanielaH
Am cumpărat 2 opțiuni in roaming go WORLD plus și efectiv nu pot suna nu mă poate suna nimeni și nici nu am date mobile eu am nevoie neaparat și nu stiu cum sa mai fac nu pot da de niciun consultant orange
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-01-2023 11:41 AM
Poti incerca pe chat-ul Djingo. Dar nu stiu daca gasesti pe cineva astazi… Pentru transfer la operator, trebuie sa scrii “transfer operator”.
De asemenea, de cat timp esti in roaming? In ce tara? Semnal este? Se conecteaza la retea?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-01-2023 02:51 PM
Ai activat roamingul in tara? Ai incercat sa alegi manual o retea din tara in care te afli? A mers roamingul pana acum?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-01-2023 04:01 PM
Poti rezolva problema doar daca arunci cartela si treci in alta retea
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-01-2023 04:26 PM
Buna Vasy,
Ne poti da mai multe detalii ca sa te putem ajuta? In ce tara esti? De cat timp? Daca abia ai plecat din Ro, inainte sa pleci, ai activat roamingul?
Revino cu detalii te rog, si gasim impreuna o solutie
Zi frumoasa!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-01-2023 08:56 AM
@Vasy1, te așteptăm în continuare cu mai multe detalii, dacă situația mai este de actualitate.
