anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu mai pot accesa datele mobile în roaming Spania

maria_p_mezzoso
Începător
Sunt in Spania din data de 23 iulie, iar din 29 nu mai pot utiliza datele mobile, chiar daca am activa o optiune cu 12€. Nu imi apare nici macar simbolul pentru date, chiar daca l-am activat.
7 Răspunsuri 7

arsradu
Specialist certificat
Salut, Posibil sa fie probleme cu operatorul de acolo. Apelurile/SMS merg? Problema e doar pe partea de date? Recomandari: 1. treci pe mod avion temporar, si inapoi pe mod normal. In felul asta, faci o reintrare in retea. 2. daca nu-si revine, incearca si o selectie manuala de retea (eventual selecteaza alt operator de roaming, daca se poate). 3. incearca eventual sa iei legatura cu cineva de la Orange pe chat-ul Djingo (https://www.orange.ro/servicii/chatbot/ - ceri "transfer operator"), sau telefonic la +40374300300 (e numarul de relatii clienti, 300, apelabil de oriunde).

maria_p_mezzoso
Începător
Salut, mulțumesc pentru răspuns. Am încercat deja toate cele enumerate, însă nu am reușit să rezolv nimic. O să mai încerc să dau de vreun operator însă atunci când sun îmi spune că au multe solicitări.

maria_p_mezzoso
Începător
Da, problema este doar pe partea de date.

arsradu
Specialist certificat
Da, pentru ca au fost, sau inca sunt, probleme cu platile din My Orange. Si cred ca e super aglomerat la ei. Banuiesc ca optiunea de date in roaming este bifata, nu? Daca n-ai modificat nimic, si a mers pana acum, ar trebui sa fie bifata. Eventual poti sa incerci s-o debifezi si sa o rebifezi. Altfel...alta idee nu am.

maria_p_mezzoso
Începător
o să încerc, mulțumesc.

maria_p_mezzoso
Începător
Nu a funcționat, și nici nu am reușit să iau legătura cu vreun operator...

DanielaH
Moderator
@Maria, s-a rezolvat situația?