anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu ma pot conecta la o rețea in Franța

Raduq
Începător

Sunt plecat in Franța și nu ma pot conecta la o rețea de aproximativ o săptămână, am roaming activat fizic la o agenție in România, online din aplicație și din setările telefonului. Ce as putea face?

14 Răspunsuri 14

Pololică
#StarMember

Salutare!

Ai cautat manual retele? Esti pe cartela (prepay) si ai consum mediu mai mare in roaming SEE decat in tara?

Te rog detaliaza putin pentru a te putea ajuta mai mult.

MihaiC99
Cunoscător

Salut,

Verifica că roamingul sa fie activat atât din telefon cât și in aplicația my Orange .

Poți testa sim-ul și într-un alt telefon?

Ai avut acces la roaming de la activare (ai fost conectat in roaming de curând ) ?

Ai incercat:

  • Închiderea și redeschiderea (sau intrarea in mod avion pentru câteva secunde)  telefonului pentru a forța reconectarea la o rețea locală din Franța.
  • sa selectezi manual o rețea parteneră din meniul telefonului.

Pe Android: Setări > Mai multe > Rețea mobilă > Operator.

Pe iPhone: Configurări > Conexiune celulară > Selectare rețea.

Daca nu reușești contactează serviciul clienți prin chat sau prin apel la +40 374 300 300 pentru suport.

Anca07
#StarMember

Buna @Raduq 

 

Ai activat o extraoptiune cu resurse valabile in Franta, pentru a avea acces la roaming?

Detalii despre costuri si extraoptiuni gasesti AICI 

Te asteptam cu alte detalii, sau cu vesti bune daca ai reusit.

Zi cu soare!🌞

Trixen
#StarMember

Din mesaj eu înțeleg că nu te poți conecta la o rețea anume din Franța. Vrei orice rețea, doar sa meargă, sau o anume rețea?

Dacă orice rețea este bună, mai văd ca posibilități să ai o rețea selectată manual in țară (selectează o alta sau lasă pe automat că să își revină), să forțezi din telefon o anumită generație de rețea (4G sau 5G, caz în care poți lăsa pe automat și vezi dacă își revine) sau să fii într-o zonă în care rețelele cu care Orange are parteneriate să nu aibă semnal. La o căutare manuală a rețelelor ce opțiuni vezi? Este vreuna din pozele pe care le anexez?

IMG_9188.png

IMG_9187.png

FLo1
#StarMember

@Raduq: Salut. Ce înseamnă "a fost activat fizic"? Adică opțiunea a fost activată într-un magazin din România? Dacă da, atunci când anume a fost activată? In săptămâna în care a funcționat la care operator local ai fost conectat? BTW: "Orange.FR" are acoperirea cea mai bună, inclusiv ca viteză, nu doar ca suprafață. Pe "SFR" nu ai net (verificat și cu Vodafone, nu doar Orange.Ro), "Free Mobile" nu prea are semnal, iar "Bouyguess" posibil să nu meargă conectarea.

Te așteptăm cu detalii. 

Roaming-ul îl am activ de la sfârșitul lui februarie 2023 iar ultima data când eram conectat a fost la orange.fr 

Ai primit un SMS care sa te avertizeze că ai consumat mai mult resursele în roaming decât în România?

Abonament sau prepay?

Nu  am primit nici un mesaj de genul

Situația nu mi se pare prea clară. Dar o clarificăm astfel: 1. Utilizezi abonament sau un număr prepay? 2. Când ai fost ultima dată în țară și de cât timp te afli în Franța acum? 2. Ai mai utilizat numărul în roaming în ultimile 123 de zile? 4. Ai primit eventuale mesaje SMS de atenționare de la Orange?

Revino cu detalii și vom găsi cauza neconectării.

BTW: Serviciul ”SelfCare” (apel la *100# ) este funcțional? Poți apela acest număr? Pentru că ar trebui să îl poți utiliza meniul / serviciul chiar și fără roaming activat. 

1. Am abonament aproximativ de 3 ani.

2. Ultima oara în țară a fost în august 2024 și sunt în Franța de aproape 2 ani 

3. Da l-am folosit

4. Nu am primit mesaj de genul

Iar la *100# nu pot apela sau 333 

Mai pe scurt, parcă aș avea cartela inactivă.

Ai incercat să ei legătura prin chat cu Orange sau prin telefon la +40 374 300 300 pentru suport.

Posibil sa fie și sim-ul defect, însă cei de la serviciul clienți îți pot da mai multe detalii deoarece au acces la contul tau.

Momentan nu dar o voi face 

Mulțumesc de răspunsuri. Totuși este ciudat că nu ai primit nici un SMS de la Orange, pentru că pare a fi un SIM blocat pentru utilizare neîntreruptă în roaming. De ce consider aceasta? Fiind pe abonament, chiar și cu roamingul dezactivat de pe cont (atenție: pe telefon trebuie să fie activat, altfel este inutil) apelul la*100#  (SelfCare) ar fi trebuit să fie activ. 333 nu este activ decât cu roaming activat. 

Pe de altă parte, nu ai primit ultimile facturi cu un oarecare cost înregistrat pe acest număr? Pentru că nu puteai beneficia în roaming de resursele din abonament pentru o perioadă mai mare de 123 de zile (4 luni)(chiar și fără utilizare). 

Așadar rămâne să contactezi Orange.RO din aplicația MyOrange ->Altele -> Contact și feedback. Sau din browser, accesând secțiunea de Contact (https://www.orange.ro/contact) secțiunea ”Trimite-ne un mesaj” și vei primi o clarificare a blocării numărului (SIM-ului) și eventual deblocarea acestuia. Succes și te așteptăm cu vești bune.

Salut Raduq,

Doar o mica mentiune, in caz ca a fost un typo.

333 este pentru verificare credit la Prepay (acelasi lucru cu *133#). Deci daca ai abonament, nu se aplica. Pentru apel la Relatii Clienti, numarul este 300 din reteaua Orange (national) si +4 0374 300 300 din orice alta retea (inclusiv roaming).

In aplicatia My Orange iti apare ceva deosebit la numarul de telefon? Ceva gen "suspendat" sau ceva? Totul pare ok pe cont?

Oricum, dupa atata timp in Franta, mi se pare ciudat sa mai ai roaming activ. In general, poti folosi maxim cateva luni roaming-ul fara taxare suplimentara. Deci ar fi trebuit sa observi fie lipsa semnalului, fie factura mai mare. Si da, dupa cum ziceau si baietii mai sus, in general se primeste un sms de notificare inainte sa treaca pe cost supliementar.

Dar oricum, vezi ce zic cei de la Relatii Clienti. In ceea ce priveste mijloacele de contact, eu ti-as recomanda si chat-ul Djingo de aici. Ca sa intri in legatura cu un consultant, trebuie sa scrii "transfer operator" (in timpul programului). Posibil de doua ori, pentru ca Djingo va incerca sa te ajute el, ceea ce in cazul asta, nu cred ca o sa reuseasca. Asa ca va trebui sa insisti un pic. 🙂 Deci, eventual poti incerca si astazi. Cred ca au program, chiar daca poate redus.

Dar da, la o prima vedere, pare ca ai folosit serviciile mai mult in roaming decat national, ceea ce incalca politica de utilizare rezonabila a serviciilor in roaming (ai mai multe detalii aici). In general, se trece pe cost suplimentar pastrand serviciile. Ce s-a intamplat in cazul tau specific...trebuie vazut cu cineva de la Relatii Clienti, pentru ca ei au acces pe contul tau de client.

Client Orange