la 06-04-2025 09:40 PM - editat ultima oară la 07-04-2025 08:58 AM de DanielaH
Am nevoie de ajutor.
Mă aflu în Germania de câteva săptămâni. N am avut până acum probleme cu roamingul sau cartela, însă de ieri nu știu ce s-a întâmplat. Deci, ieri am încărcat telefonul cu o opțiune de 12 € cu roaming. Totul ok, totul frumos, dar, nu funcționa internetul. Am zis că e de la telefon, am verificat dacă roamingul e activ sau nu, e activ, am redeschis telefonul de 11 miliarde de ori, am scos cartela de vre-o alte 5 ori, și am activat modul avion de câteva ori dar degeaba. Apoi m-am uitat pe internet (foloseam wifi) și am văzut că poate fi de la rețea, dar, nu e, pentru că numai eu am problema asta. Am încercat să iau legătura cu cei de la orange. Cum? Roboțelul, și a zis că ar trebui să încarc cartela (credit) că nu știu cum nu l mai pot folosi. Am încărcat și o opțiune de 6 euro. Degeaba. Apelurile menționez că funcționează, dar, netul, degeaba. Nu vrea. Nu știu ce să îi fac, și am și dat bani degeaba... Vă rog să mă ajutați cine știe ce și cum.
06-04-2025 09:52 PM - editat 06-04-2025 09:56 PM
Catalina, bun venit in Comunitate!!!
Ai scris ca ai apelat Orange si "roboțelul a zis că ar trebui să încarc cartela (credit)". Exact asta trebuia sa faci, nu sa incarci alta optiune, ci CU CREDIT. De ce? Pentru ca ai folosit, in ultimele 3 luni, datele mobile mai mult in roaming decat in tara si ai depasit limita rezonabila de consum in roaming.
DETALII: https://www.orange.ro/help/ce-nseamn-consum-majoritar-n-roaming-i-ce-trebuie-s-tiu-7648
https://www.orange.ro/help/cum-se-face-taxarea-atunci-cnd-folosesc-cartela-mea-prepay-n-roaming-66
Recomand sa folosesti mult wifi sau o cartela locala, daca mai stai in Germania. Numarul romanesc sa-l pastrezi doar pt apeluri/sms-uri urgente.
la 06-04-2025 10:00 PM
Bun găsit @catalina0000. Din cele descrise consider că nu ești în Germania de câteva zile, ci chiar de câteva luni. Din acest motiv posibil să fi în situația depășirii unui consum numit "limită rezonabilă în SEE". Detalii în acest sens poți afla aici: https://www.orange.ro/help/politica-de-utilizare-rezonabil-a-serviciilor-roaming-see-6828
Este și motivul pentru care funcționează apelurile, dar nu și datele mobile. Poți eventual încerca un alt operator local, dar dacă a funcționat înainte atunci nu ar fi motiv de îngrijorare.
Cei 5€ au fost credit sau opțiune cu minute? Creditul rămâne valabil deci nu este încărcare pierdută. Totuși, pentru perioadă prelungită în Germania, îți recomand un SIM local pentru a limita costurile. Numai bine.
06-04-2025 10:01 PM - editat 06-04-2025 10:03 PM
Buna,
Verifica in aplicația my Orange și in setările telefonului daca roamingul este activat. Daca reîncarci cu credit roamingul nu se activează automat.
Daca ai posibilitatea poți introduce sim-ul într-un alt telefon.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor