anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu funcționează internetul în Bulgaria, de aprox 16 ore

Sinzi
Începător
Nu îmi funcționează internetul în Bulgaria de aprox 16 ore
5 Răspunsuri 5

DanielaH
Moderator
@Sinzi, bine ai venit în Comunitate! Este activă opțiunea roaming date în telefon? Apelurile funcționează? Ai încercat să selectezi manual mai multe rețele?

DanielaH
Moderator
Sinzi, nu ai mai revenit :( S-a rezolvat situația?

Sinzi
Începător
Bună ziua Da, am o opțiune de 12 euro activa (din 16.07) doar pentru roming și încă o opțiune de 5 euro, apelurile funcționează doar internetul nu funcționează. Ieri am sunat de 2 ori în call center prima data mi sa zis ca nu mai am resurse de internet chiar dacă în aplicație și pe info credit îmi arată că mai am, a doua oară când a sunat mi sa zis ca îmi da o restartare la serviciul de MMS dar după restartare și redeschiderea telefonului tot nu funcționează

DanielaH
Moderator
Îmi pare rău că încă sunt probleme. Noi nu avem niciun incident semnalat pentru roaming în Bulgaria. Te rog să mai încerci o dată selectarea manuală a celor 3 rețele partenere - A1 (MobilTel), Telenor Globul (Cosmo Bulgaria Mobile), Vivacom (BTC). Dacă în momentul în care alegi una din rețele nu apare tipul de semnal oferit pentru Internet, H sau 4G, poți merge în meniul telefonului la setări -> conexiuni -> nume puncte de acces -> în partea de sus a ecranului vor fi 3 puncte și de acolo va fi nevoie să alegi reinițializare închidere deschidere telefon. Te așteptăm să revii cu feedback.

Sinzi
Începător
Bună ziua Am încercat să selectez manuela toate rețelele menționate și îmi apre ca rețelele sunt indisponibile