Nu funcționează internetul în Bulgaria, de aprox 16 ore
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-07-2022 02:25 PM
Nu îmi funcționează internetul în Bulgaria de aprox 16 ore
5 Răspunsuri 5
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-07-2022 02:41 PM
@Sinzi, bine ai venit în Comunitate!
Este activă opțiunea roaming date în telefon? Apelurile funcționează? Ai încercat să selectezi manual mai multe rețele?
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-07-2022 10:45 AM
Sinzi, nu ai mai revenit :(
S-a rezolvat situația?
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-07-2022 11:15 AM
Bună ziua
Da, am o opțiune de 12 euro activa (din 16.07) doar pentru roming și încă o opțiune de 5 euro, apelurile funcționează doar internetul nu funcționează.
Ieri am sunat de 2 ori în call center prima data mi sa zis ca nu mai am resurse de internet chiar dacă în aplicație și pe info credit îmi arată că mai am, a doua oară când a sunat mi sa zis ca îmi da o restartare la serviciul de MMS dar după restartare și redeschiderea telefonului tot nu funcționează
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-07-2022 12:35 PM
Îmi pare rău că încă sunt probleme. Noi nu avem niciun incident semnalat pentru roaming în Bulgaria.
Te rog să mai încerci o dată selectarea manuală a celor 3 rețele partenere - A1 (MobilTel), Telenor Globul (Cosmo Bulgaria Mobile), Vivacom (BTC).
Dacă în momentul în care alegi una din rețele nu apare tipul de semnal oferit pentru Internet, H sau 4G, poți merge în meniul telefonului la setări -> conexiuni -> nume puncte de acces -> în partea de sus a ecranului vor fi 3 puncte și de acolo va fi nevoie să alegi reinițializare închidere deschidere telefon.
Te așteptăm să revii cu feedback.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-07-2022 01:47 PM
Bună ziua
Am încercat să selectez manuela toate rețelele menționate și îmi apre ca rețelele sunt indisponibile
