la 07-04-2023 07:52 PM - editat ultima oară la 10-04-2023 08:39 AM de DanielaH
Bună ziua! Nu îmi funcționează datele mobile in roaming deși apelurile funcționează
07-04-2023 09:33 PM - editat 07-04-2023 09:44 PM
Salut Roberto,
Bine ai venit in Comunitate!
Optiunea de Data Roaming este activata in telefon? Daca nu, trebuie activata. Altfel n-o sa ai date mobile in roaming. 🙂
la 07-04-2023 09:56 PM
Este activata opțiunea roaming. Am încercat restartare telefon,am încercat selectare manuala alt operator rețea, am încercat în alt telefon,am dezactivat și reactivat roaming, apelurile în roaming functioneaza cand activez date mobile apare 4g și dispare în continuare apare și dispare. Precizez ca sunt in alta tara de 1 săptămâna. Vin regulat la 3 luni stau 2 săptămâni și e prima oara când pățesc asa ceva. Am sunat la orange și m-au pus sa sun de pe alt nr și alt telefon sa îl putem configura împreună. De unde sa iau eu alt telefon cu număr sa sun la ei sa pot configura daca eu sunt singur aici ? Nu știu ce alta varianta sa incerc
07-04-2023 10:10 PM - editat 07-04-2023 10:19 PM
Doar ca sa ma asigur ca ne referim la acelasi lucru, am pus un screenshot mai jos de pe Android. Acea optiune de Roaming (pe unele telefoane apare Data Roaming) trebuie sa fie activata. In mod normal, ea e dezactivata, dupa cum poti vedea si in screenshot-ul meu.
Cat despre contact Orange, ai la dispozitie si variantele de aici.
Daca esti client Orange Romania (nu Orange Romania Communications aka fostul Telekom Fix), ai la dispozitie si chat-ul Djingo (de pe laptop/pc). Ca sa intri in legatura cu un consultant, scrii "transfer operator". De mentionat ca trebuie sa faci asta in timpul programului (L-V: 08:00-20:00, ora Romaniei).
In ultimele 4 luni, cam cat timp ai spune ca ai petrecut in roaming? Pentru ca, dupa 2 luni (61 de zile din cele 123), vei atinge limita utilizare rezonabila a serviciilor in roaming. E posibil din cauza asta sa ti se fi limitat accesul la unele dintre servicii.
Ai mai multe detalii in sensul asta aici.
la 07-04-2023 10:29 PM
În ultimele 4 luni nu am mai folosit roaming deoarece am prelungit șederea în România cu încă o luna și ceva. Este vorba despre data roaming care am făcut screen shoot?
07-04-2023 10:32 PM - editat 07-04-2023 10:34 PM
Da, la acea optiune de "Data Roaming" ma refeream. 🙂
Observ ca este activata, deci teoretic ar trebui sa mearga...daca nu cumva sunt restrictii pe cont. Atata timp cat ai incercat si alte retele locale si alt telefon, si inca nu functioneaza, ma gandesc ca singura explicatie ar fi o restrictie pe cont.
Da, sugestia mea ar fi sa iei legatura cu un consultant, pentru ca pare o problema pe cont.
la 07-04-2023 10:34 PM
Dar am sunat și am întrat în legătură cu ei și au zis ca nu este nici o problema de la ei ca ar trebui sa mearga
07-04-2023 10:38 PM - editat 07-04-2023 10:40 PM
Putem sa le luam pe rand:
Din punctul meu de vedere, atata timp cat problema nu e nici la operatorii de roaming (ar fi ciudat sa fie la toti), si nu e nici pe telefon (pentru ca ai incercat deja alt telefon)...problema e cel mai probabil pe cont.
la 07-04-2023 10:43 PM
Da. O sa încerc sa întru mâine în legătură cu un operator sa vedem care este problema. Cum pot verifica limita rezonabila atinsa? Pe aplicație imi arata ca nu este consumat deloc internet în roaming . Și aici se pare ca s-a încercat o conectare dar a eșuat
07-04-2023 10:44 PM - editat 07-04-2023 10:46 PM
Mobile Data la tine este Off. Poti sa incerci sa pornesti optiunea? Trebuie sa fie activa, impreuna cu Data Roaming, pentru a avea date mobile.
Cat despre acea limita, nu stiu daca ai cum sa verifici. Ar fi utila o optiune in My Orange, dar nu stiu sa existe (inca).
la 07-04-2023 10:47 PM
Da este off pentru ca sunt pe wifi. Când o activez se pare ca imi consuma foarte tare din baterie încercând sa se conecteze la date mobile clasta dupa ce plec de lângă semnalul wifi. Am spus ca apare și dispare 4g ca și cum ar vrea sa se conecteze dar ceva il blocheaza
07-04-2023 10:49 PM - editat 07-04-2023 10:50 PM
Aha, ok. Credeam ca aveai Data Roaming activ dar Mobile Data inchis. Ceea ce, evident, nu avea cum sa functioneze. Dar am inteles acum. 🙂
Bun, pai atunci...ramane cum am stabilit. :)) Trebuie discutat cu un operator si vazut ce se intampla pe cont.
la 07-04-2023 10:52 PM
Ok mulțumesc mult pentru ajutor
la 07-04-2023 10:53 PM
Cu drag. Sper sa rezolvi! 🙂
Te asteptam cu vesti bune!
la 08-04-2023 08:35 AM
@arsradu: "Data mobile saver" este o funcție de permitere a traficului de date aferent aplicațiilor inclusiv în background atunci când telefonul este în standby. Și da, normal în acest caz să consume mai mult din baterie. Însă fără legătură cu funcționarea sau nu a datelor mobile în roaming.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor