la 30-12-2023 07:48 PM
Bună seara și vouă vi s-a modificat traficul de date în Roaming SEE.
30-12-2023 07:53 PM - editat 30-12-2023 07:55 PM
@GEORGET: Bun venit în Comunitatea Orange. Pentru a putea oferi un răspuns concret, ar fi necesare câteva detalii privind abonamentul pe care-l ai (valoarea acestuia) și mai ales dacă sunt anumite servicii care în cazul tău au fost modificate. În principiu, resursele în roaming SEE depind direct de valoarea abonamentului.
la 30-12-2023 08:02 PM
Abonament de 20 de euro ,aveam 14,89 Giga,
Acum îmi arata ca am doar 4.8G
la 30-12-2023 08:18 PM
Abonamentul este la prima lună de facturare sau situația s-a întâmplat de o vreme încoace?
la 30-12-2023 08:19 PM
Nu cumva ai avut doar promoțional acei GB și acum s-a terminat acea perioadă?
Poți verifica anexa la contract din My Orange -setari- documente-documentele mele, din varianta web.
Dacă nu este așa, iei legătura cu Serviciul clienți din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Baftă!
la 17-01-2024 09:59 AM
Plătești 20 euro sau doar abonamentul este de 20 euro.
Traficul se calculează în funcție de prețul plătit.
la 30-12-2023 08:09 PM
Salutare!
Probabil dacă ai stat mai mult în afară de 1-2 luni, se aplică politica de utilizare rezonabilă a resurselor în roaming și nu prea mai poți folosi resursele disponibile acolo. Practic, va trebui să folosești credit, dacă ești pe prepay sau intri pe cost suplimentar, dacă ai abonament. Bine, ideal ar fi să folosești mai mult aplicații cu wifi local sau un prepay local.
Nu știu exact la ce te referi, dar dacă nu are legătură cu ceea ce am scris mai sus, revino cu mai multe detalii.
Baftă!
la 30-12-2023 08:21 PM
Eu sunt in țară, nu am modificat abonamentul nu am primit instiintare de modificare .am observat scăderea traficului de date după plata facturi.
la 30-12-2023 08:24 PM
Asta spun, e posibil să fi avut o perioadă mai mult trafic ( 6 luni, 1 an), după care să se reducă. Trebuie verificat contractul. Dacă nu este așa, faci sesizare din secțiunea Contact.
la 30-12-2023 08:25 PM
În acest caz cel mai sigur (pentru a nu fi vreo eroare) vei afla răspunsul contactând serviciul clienți telefonic la 300 sau prin chatul Djingo, după data de 3 ianuarie2024.
la 30-12-2023 09:28 PM
Dupa cum ziceau si colegii mai sus, pare ca ai avut +10GB promotional (probabil pe o periodata limitata). O data ce promotia a expirat, a disparut si bonusul.
Verifica contractul. 🙂 Acolo ar trebui sa ai toate detaliile.
la 31-12-2023 04:47 PM
E ciudat ca ai asa putin trafic in roaming SEE, la un abonament scump. Eu, la cel de 15 euro, am 6.5 GB inclusi. Doar cineva de la Orange te poate lamuri.
31-12-2023 09:04 PM - editat 31-12-2023 09:54 PM
La abonament smart 15 am 8,31 Gb .
Menționez că nu folosesc roaming îl țin dezactivat.
01-01-2024 07:05 AM - editat 01-01-2024 07:07 AM
Aveti reducere la abonament? Mie mi-a crescut roamingul in Chronos si in setarea Utilizare din telefon, desi la abonament ei ii trag tot cu vechiul trafic alocat. Nici eu inteleg daca am mai mult sau cat era initial in abonament. In mod normal de la 01.01.2024 se ieftineste costul in roaming SEE si ar fi normal ca traficul alocat sa creasca.
In plus de asta traficul de 1 Gb alocat pentru Basarabia adica Republica Moldova exista inca desi Moldova a intrat in roaming like home cu SEE. Nu vad inca nimic aici.
la 01-01-2024 10:39 AM
Bună! Și eu am constatat aceeași problemă, asta după ce am inceput o noua perioada contractuala. După sărbători voi incerca sa iau legătura cu cineva de la Orange, pt că nici 5g-ul promis nu funcționează.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor