la 12-06-2023 12:06 PM
Cu abonamentul de mai jos sa inteleg ca am apeluri voce incluse in abonament.? Respectiv 100 min?
Pana in data de 12/06/2023 ora 02:57 mai aveati: 1000 min intl UE, din MB nationali mai ai 22.4 GB net disponibil in roaming SEE, 1 GB net in roaming tari non-SEE, 100 min/100 SMS in roaming tari non-SEE, internet national nelimitat, min si SMS nat si roam SEE nelimitat, costul suplimentar era 4.81 EUR , din care: 1.46 EUR din min/SMS intl, 3.35 EUR din alte servicii
Va mulțumesc!
la 12-06-2023 12:16 PM
Opțiunile de roaming în Turcia le găsești accesând următorul link: https://www.orange.ro/roaming/turcia/#abonament
Din ce înțeleg conform celor scrise de tine mai sus, ai 100 min/100 SMS in roaming tari non-SEE
la 12-06-2023 12:09 PM
Pentru Turcia este vorba. Am uitat sa menționez.
la 12-06-2023 12:23 PM
@Nistorcatalin: Poți să detaliezi ce tip de abonament ai? De exemplu, pentru ”SmartPlus 25” DA, este valabil și pentru Turcia. Detalii mai exacte regăsești în contractul (actul adițional) semnat cu Orange, unde la resursele incluse în abonament ai detaliate inclusiv țările pentru care se aplică (sau NU) restricțiile respective de roaming.
la 12-06-2023 12:16 PM
Opțiunile de roaming în Turcia le găsești accesând următorul link: https://www.orange.ro/roaming/turcia/#abonament
Din ce înțeleg conform celor scrise de tine mai sus, ai 100 min/100 SMS in roaming tari non-SEE
la 12-06-2023 12:40 PM
si cum se dezactiveaza optiunea go world plus?
la 12-06-2023 12:47 PM
Cel mai simplu poți face această operație apelând meniul interactiv *100# Self Care. Alegi ulterior submeniul Opțiuni / 1 Opțiunile mele active. Selectezi apoi numărul opțiunii care dorești să o ștergi (în acest caz, opțiunea GO World Plus), și vei avea posibilitatea de 1.Reactivare sau 2. Dezactivare (anulare reactivare).
Dacă întâmpini dificultăți revino pe topic pentru detalii. Numai bine.
la 12-06-2023 12:49 PM
dar daca nu o dezactivez, se reinnoieste automat cu costuri suplimentare sau doar ramane activa?
la 12-06-2023 12:59 PM
intreb deoarece nu am la *100# optiunea de anulare a acestei optiuni nici la OPTIUNI si nici la OPTIUNI INTERNET
la 12-06-2023 01:03 PM
@ovig: Cauți opțiunea între cele ACTIVE, nu în descrierea opțiunilor posibil de activat. Dacă nu o găsești înseamnă că nu se va activa după expirare (dacă este activă acum).
la 12-06-2023 01:23 PM
👍
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor