la 02-08-2025 10:41 PM - editat ultima oară la 04-08-2025 08:27 AM de DanielaH
Azi m-am dus la magazin in mall la Orange și mi-am încărcat cartela cu 12 euro, pentru a avea roaming în Italia pe 15 august. După ce am încărcat, am avut net, dar acum o oră sau ceva de genul mi s-a dus așa dintr-o dată, nu pot suna și nici să mă uit la nimic. Până acum am repornit telefonul de 2 ori și l-am și inchis de tot că apoi să-l repornesc de tot și nu merge efectiv. Am nervi de nu mai pot!
la 02-08-2025 11:21 PM
Salut @Alessia1 și bun găsit. Ai încărcat cu 12euro CREDIT și ai consumat credit pentru traficul efectuat în roaming SEE în Italia. La accesarea rețelei din Italia ai fost informată cu un mesaj SMS referitor la resursele disponibile pe contul numărului. Existau resurse incluse sau doar credit?
Din cele descrise, nu ai activat opțiunea cu resurse de 12euro (valabilă doar online), iar activarea manuală a roamingului ti-a dezactivat orice opțiune națională. Deci nu ar trebui să ai nici o opțiune la acest moment, iar întrucât nu funcționează nimic.... nici credit. Ce poți face? În primul rand o verificare prin apel la *100# SelfCare și la ramura "4.Credit si reîncărcare" afli situația actuală a resurselor disponibile. Ca rezolvare, accesezi contul MyOrange și încarci cu o opțiune cu resurse fie de 12euro sau de 16euro (în funcție de volumul de date necesar în Italia și durata - 21zile sau 28zile).
Te așteptăm cu detalii și vești bune.
02-08-2025 10:45 PM - editat 02-08-2025 11:44 PM
Salutare
Î̶n̶c̶e̶a̶r̶c̶ă̶ ̶s̶a̶ ̶s̶e̶l̶e̶c̶t̶e̶z̶i̶ ̶m̶a̶n̶u̶a̶l̶ ̶u̶n̶ ̶a̶l̶t̶ ̶o̶p̶e̶r̶a̶t̶o̶r̶ ̶d̶i̶s̶p̶o̶n̶i̶b̶i̶l̶ ̶i̶n̶ ̶z̶o̶n̶a̶ ̶i̶n̶ ̶c̶a̶r̶e̶ ̶t̶e̶ ̶a̶f̶l̶i̶.̶ Scuze pentru răspuns, am crezut că ai reîncărcat cu opțiune de 12 euro (nu cu credit) și că te afli deja în Italia. Din păcate creditul se consuma rapid in lipsa unei opțiuni active.
la 02-08-2025 11:21 PM
Salut @Alessia1 și bun găsit. Ai încărcat cu 12euro CREDIT și ai consumat credit pentru traficul efectuat în roaming SEE în Italia. La accesarea rețelei din Italia ai fost informată cu un mesaj SMS referitor la resursele disponibile pe contul numărului. Existau resurse incluse sau doar credit?
Din cele descrise, nu ai activat opțiunea cu resurse de 12euro (valabilă doar online), iar activarea manuală a roamingului ti-a dezactivat orice opțiune națională. Deci nu ar trebui să ai nici o opțiune la acest moment, iar întrucât nu funcționează nimic.... nici credit. Ce poți face? În primul rand o verificare prin apel la *100# SelfCare și la ramura "4.Credit si reîncărcare" afli situația actuală a resurselor disponibile. Ca rezolvare, accesezi contul MyOrange și încarci cu o opțiune cu resurse fie de 12euro sau de 16euro (în funcție de volumul de date necesar în Italia și durata - 21zile sau 28zile).
Te așteptăm cu detalii și vești bune.
la 03-08-2025 05:34 AM
Salutare!
Din păcate, dacă ai încărcat cu credit, nu prea ai ce să faci, decât să încarci cu o opțiune cu minute , SMS și net de minim 12 euro.
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor