la 21-10-2025 03:50 AM
Buna ziua tuturor!
Dupa ce am primit mesajul cu restrictionare date roaming la limita de 40 apoi 50 de Euro, fara sa fi facut confirmarea pe SMS cu DA ceruta, si dupa ce am inchs datele mobile, am constatat cu stupoare o suprataxare imensa a servicilor de date - 4300 lei ... in decurs de cateva ore. Mentionez ca sunt in SUA, am nevoie de telefon pe care l-am inchis... de frica sa nu mai apara ceva costuri suplimentare. Ce s-ar fi putut intampla? ce ar trebui sa fac, in conditiile in care deocamdata nu pot intra in contact cu serviciul clienti - orarul fiind exact pe invers cu SUA?
21-10-2025 05:12 AM - editat 21-10-2025 05:50 AM
Salutare!
Sunteți client business sau OROC (Orange Romania Communication)?
Din păcate, dacă restricționarea nu s-a activat la timp și ați fost taxata cu o asemenea sumă, va trebui să contactați serviciul clienți Orange pentru a verifica exact ce s-a întâmplat. Au mai existat cazuri similare. Îi puteti contacta prin chatul din aplicația my Orange sau telefonic.
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti
21-10-2025 05:12 AM - editat 21-10-2025 05:50 AM
Salutare!
Sunteți client business sau OROC (Orange Romania Communication)?
Din păcate, dacă restricționarea nu s-a activat la timp și ați fost taxata cu o asemenea sumă, va trebui să contactați serviciul clienți Orange pentru a verifica exact ce s-a întâmplat. Au mai existat cazuri similare. Îi puteti contacta prin chatul din aplicația my Orange sau telefonic.
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti
la 24-10-2025 04:49 PM
Am contactat, acum aștept să verifice faptul ca nu am răspuns cu DA… Durează vreo 5 zile să verifice ceva care exista într-o bază de date în care fiecare client și istoricul său poate fi accesat instantaneu…
la 21-10-2025 06:07 AM
Salutare!
Îmi pare rău pentru situația întâmpinată, dar numai ei vă pot ajuta.
Le puteți scrie din aplicația My Orange- Altele (cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback- Scrie-ne și apoi cereți transfer operator sau din Chat Djingo , unde cereți tot transfer operator.
Răspunsurile pot să nu vină repede, ci și după ceva ore.
Succes!
la 21-10-2025 07:46 AM
Salutare!
Verifică să vezi dacă ai avut ceva în fundal care a consumat (cloud, actualizare, etc). Roamingul nu este în timp real.
la 24-10-2025 04:45 PM
Verificat. Nu. Mulțumesc pentru sugestie!
la 22-10-2025 09:42 AM
@Mara5, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat/ clarificat situația?
la 24-10-2025 04:44 PM
Încă nu. Am vorbit cu cei de la Orange, mi-au spus ca se va verifica dacă am confirmat sau nu cu DA ca răspuns la avertizările de 40-50 euro și vor veni cu un răspuns. Mi-a deschis și o sesizare(reclamație) pe care am putut-o urmări pe aplicația Orange. Azi a dispărut numărul și statusul reclamației : 105281624… o să sun din nou.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor