anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Internet nefuncțional în Germania cu opțiune activată de 16€

IoanaCojocaru
Începător

Bună! Am activă oferta de 16€ și nu-mi funcționează internetul în roaming, mai exact în Germania. 
ce trebuie să fac?

1 Soluţie acceptată‚

Mulțumesc,

 Cel mai probabil și sigur este politica de utilizare rezonabilă în SEE. Am destul timp de când îl folosesc și abia la ultima reîncărcare s-a creat situația.  Acum cu credit, funcționează. Dar… taxabil ! 
Mulțumesc de lămurire.

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

MihaiC99
Campion

Salutare!

Verifică în aplicația My Orange dacă opțiunea de 16€ este activă și dacă mai ai resurse disponibile pentru roaming.

De asemenea, este important de cât timp ești plecată din țară. Dacă, în ultimele 3 luni, ai avut un consum mai mare în roaming decât în România, este posibil să se fi aplicat politica de utilizare rezonabilă în SEE. În acest caz, beneficiile incluse în opțiune nu mai pot fi folosite în roaming, dar poți utiliza internetul din creditul disponibil.

Daca nu este vorba despre asta in cazul tau, poți încerca selectarea manuala a unui operator urmată de restartarea telefonului.

Asigurate că roamingul de date este activ și din setările telefonului.

Mulțumesc,

 Cel mai probabil și sigur este politica de utilizare rezonabilă în SEE. Am destul timp de când îl folosesc și abia la ultima reîncărcare s-a creat situația.  Acum cu credit, funcționează. Dar… taxabil ! 
Mulțumesc de lămurire.

Mulțumim pentru confirmarea situației și mă bucur că s-a rezolvat. Ca idee, dacă perioada de ședere în Germania va fi mai îndelungată,  îți recomand un SIM cu număr local. Este mai ieftin și mult mai simplu de utilizat decât exclusiv din credit. Pentru numărul Orange, până la o utilizare în țară a numărului, "balanța" între resursele utilizate în RO și cele în roaming considerată în ultimile 4 luni nu va fi schimbată.

Te așteptăm în Comunitate și cu alte contribuții, idei, soluții. Numai bine.

FLo1
#StarMember

@IoanaCojocaru: Bun găsit în Comunitate. La o primă analiză, ar fi bine de confirmat de cât timp ești în roaming? O altă confirmare necesară: doar datele mobile nu funcționează? Ai încercat să apelezi / trimiți SMS să vezi dacă e ok? Ai încercat să selectezi manual un alt operator de telefonie? Pentru date mobile un restart al telefonului este neapărat necesar după conectarea la noul operator. La sosire în Germania ai primit un SMS de la Orange de confirmare a resurselor disponibile în spațiul SEE? Te așteptăm cu detalii și vești bune.