- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-02-2023 08:21 PM - editat ultima oară la 17-02-2023 10:42 AM de DanielaH
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-02-2023 08:42 PM
Salut,
Poti verifica statusul serviciului de roaming din contul tau My Orange sau folosind chat-ul Djingo.
Ai aici mai multe detalii.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-02-2023 08:42 PM
Salut,
Poti verifica statusul serviciului de roaming din contul tau My Orange sau folosind chat-ul Djingo.
Ai aici mai multe detalii.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 15-02-2023 08:57 PM
@alexandruirimes: Bun venit în Comunitate. Cel mai simplu pentru statusul opțiunii de roaming poți utiliza meniul SelfCare *100# ramura 2-2-2. Simplu ca la Orange. 😉 Bineînțeles contul MyOrange sau suportul celor de la Serviciul clienți sunt alte variante. Succes.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 16-02-2023 09:47 AM
@alexandruirimes, ai verificat statusul serviciului de roaming? Te-au ajutat răspunsurile primite mai sus? Îl poți marca ca soluție pe cel mai bun.
