la 26-12-2022 06:34 PM - editat ultima oară la 28-12-2022 09:18 AM de DanielaH
Buna tuturor
Mi-am incarcat aseara cartela cu 12€ de 2 ori. Cand am intrat in Germania mi-am incarcat cartela tot cu 12€ si a mers perfect. Acum insa nu mai merg datele, iar cand le activez, scade semnalul. Am incercat sa dau reset la internet, restart telefon, mod avion, am scos cartela, am schimbat reteaua, acelasi lucru... Precizez ca roamingul e activat. Please help 😔
la 26-12-2022 06:59 PM
@Anq1: ☹️ Din păcate activarea de EO (extraopțiune cu resurse incluse) dacă ai mai mult de 2 luni în roaming (ai consumat mai mult de 50% din resurse în ultimile 4 luni exclusiv în roaming) nu este OK. Vei putea folosi doar credit. Ai menționat inițial că ”Mi-am incarcat aseara cartela cu 12€ de 2 ori. Cand am intrat in Germania mi-am incarcat cartela tot cu 12€ si a mers perfect.” . A funcționat pentru că aveai credit, nu opțiunea activată. Revino cu detalii privind perioada șederii în roaming. Ideea este că la mai mult de 2 luni de utilizare continuă în Roaming cu siguranșă doar utilizarea pe credit mai este OK.
Pentru date mobile poți încerca varinate de conexiuni WIFI.
la 26-12-2022 07:12 PM
Nu am primit mesaj cu depasirea roamingului. Am activat acum iar datele dupa un reset si apare un "E" care nu aparea deloc înainte.
26-12-2022 07:13 PM - editat 26-12-2022 07:17 PM
Da, deci e fix aceeasi problema pe care am intalnit-o mai demult, cu semnalul mirobolant in Germania.
Vezi daca te ajuta o selectie manuala de retea. Cu toate ca, daca memoria ma serveste la parametri optimi, n-o sa poti selecta alt operator. Iar pe Edge...mai mult de google.com (si ala probabil in versiune WAP 1.0 :)) ) nu cred ca o sa poti deschide.
la 26-12-2022 07:14 PM
@Anq1: Chiar dacă e doar cu un ”E”.... viteză destul de slabă, funcționează sau nu datelemobile? Adică o încărcare de pagină de browser sau altceva....
la 26-12-2022 07:16 PM
Nu functioneaza deloc.
la 26-12-2022 07:15 PM
Oare isi va reveni? Eu sunt acum în zona Strasbourg, de cand stau aici am patit asta...Zilele astea urmeaza sa plec pana in Franta, apoi ma intorc la Frankfurt.
la 26-12-2022 07:16 PM
Da, e posibil sa-si revina odata cu trecerea in alta zona.
la 26-12-2022 07:17 PM
Va multumesc tuturor de ajutor si pentru timpul rapit!! 🤗
la 26-12-2022 07:18 PM
Sarbatori fericite si numai bine! Ne bucuram ca am putut sa te ajutam. Chiar daca nu am reusit sa imbunatatim efectiv situatia.
la 26-12-2022 07:22 PM
@Anq1 : Cu drag. Dar vezi pe viitor, dacă ai mai mult de 2 luni de SIM activat în Roaming (sau utilizare perioadă activă mai mare de 50% în Roaming), atunci vei putea utiliza doar credit, nu opțiune cu resurse incluse.
Numai bine.
la 26-12-2022 07:20 PM
Depinde de zonele pe unde vei ajunge. De exemplu în Franța nu peste tot Orange France are semnalul OK. Dar ai și zone unde ai semnal 4G la date mobile. Depinde așadar și de locație.
la 26-12-2022 07:17 PM
Ideea este să găsești fie un alt operator agreat în zonă cu semnal / acoperire mai bună, fie o altă zonă (locație) unde operatorul are semnal îmbunătățit. Oricum, 1-2 restartări pot ajuta la conexiunea telefonului cu antena operatorului.
27-12-2022 06:04 AM - editat 27-12-2022 06:06 AM
Salutare!
Ai încercat să comuți pe 3g? Dar cu sim-ul în alt telefon?
Eventual să selectezi manual alt operator ?
Dacă ai încărcat cu credit, cam aceste lucruri le mai poți face!
Baftă!
la 26-12-2022 06:59 PM
@Anq1: ☹️ Din păcate activarea de EO (extraopțiune cu resurse incluse) dacă ai mai mult de 2 luni în roaming (ai consumat mai mult de 50% din resurse în ultimile 4 luni exclusiv în roaming) nu este OK. Vei putea folosi doar credit. Ai menționat inițial că ”Mi-am incarcat aseara cartela cu 12€ de 2 ori. Cand am intrat in Germania mi-am incarcat cartela tot cu 12€ si a mers perfect.” . A funcționat pentru că aveai credit, nu opțiunea activată. Revino cu detalii privind perioada șederii în roaming. Ideea este că la mai mult de 2 luni de utilizare continuă în Roaming cu siguranșă doar utilizarea pe credit mai este OK.
Pentru date mobile poți încerca varinate de conexiuni WIFI.
la 27-12-2022 06:07 AM
Salutare, am rezolvat. Cand am plecat vreo 15 km din acel loc, si-a revenit complet semnalul si datele... nu inteleg care e treaba. Multumesc tuturor!!
27-12-2022 06:08 AM - editat 27-12-2022 06:08 AM
Atunci este foarte bine. Poate vreun bug la telefon sau probleme de rețea, cine știe!
Drumuri bune!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor