anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum pot sa activez roamingul?

CristinaLory
Începător
Buna ziua am un abonament facut cu 3 numere in acelasi abonament, iar fiica si nepotul meu sunt plecati in Spania si nu le merge roaming ul. Sunt disperata ca nu pot tine legatura cu ei. Cum pot sa le activez roamingul? Multumesc frumos
1 Soluţie acceptată‚

FaraUnID
Campion certificat

Depinde foarte mult de tipul de abonament(e). Nu toate abonamentele ofera acces la serviciul roaming. Daca abonamentul fiicei si cel al nepotului sunt pe numele tau, roaming-ul se poate activa:

- Contul tău online, secțiunea Servicii > internaţional şi roaming şi selectează activează pentru numărul de telefon pe care îl doreşti

- din aplicația Contul meu (Android si iOS)

- prin intermediul Chatbot Djingo de pe site

- prin apel gratuit *100# - ramura Roaming, internațional și mesagerie vocală apoi 2 - Roaming și apoi tasta 3 - activează/ dezactivează roaming

- apel gratuit la Serviciul Clienți - 300

- în orice Orange Shop.

Vizualizare soluţie în postul original

9 Răspunsuri 9

FaraUnID
Campion certificat

Depinde foarte mult de tipul de abonament(e). Nu toate abonamentele ofera acces la serviciul roaming. Daca abonamentul fiicei si cel al nepotului sunt pe numele tau, roaming-ul se poate activa:

- Contul tău online, secțiunea Servicii > internaţional şi roaming şi selectează activează pentru numărul de telefon pe care îl doreşti

- din aplicația Contul meu (Android si iOS)

- prin intermediul Chatbot Djingo de pe site

- prin apel gratuit *100# - ramura Roaming, internațional și mesagerie vocală apoi 2 - Roaming și apoi tasta 3 - activează/ dezactivează roaming

- apel gratuit la Serviciul Clienți - 300

- în orice Orange Shop.

FLo1
#StarMember
@CristinaLory: Bun venit în Comunitate. Poți să ne oferi mai multe detalii (ca tip de număr, nu interesează numărul concret) despre abonamentul tău? Motivul: Orange nu mai are abonamente de tip ”shared”, adică fiecare număr cu resursele lui, iar tu scrii că ai ”3 numere in acelasi abonament”. Probabil în acelși cont de My Orange? Este vorba de 3 abonamente? Sau sunt și numere de prepay pe cont? Poți găsi detalii accesând contul tău MyOrange. Pe de altă parte, pentru activare roaming este nevoie de o opțiune (alt abonament) de minim 10 euro (alegând un abonament cu resurse în roaming). De aceea pentru a te ajuta este necesar să revii cu detalii despre abonamentul (tipul numerelor) utilizate, adica ce fel de abonament sau ce resurse au incluse acestea.

DanielaH
Moderator
@CristinaLory, bun venit în Comunitate! Pe lângă cele menționate de FaraUnID, noi îți recomandăm si chatbotul Djingo pentru activarea roamingului. Pe Djingo îl găsești pe site-ul nostru (https://www.orange.ro/servicii/chatbot/) și ai să vezi că este foarte eficient. Te așteptăm să revii și să ne spui dacă ai rezolvat.

FaraUnID
Campion certificat
chatbotul Djingo este limitat in gandire si in raspunsuri.

CristinaLory
Începător
Da tocmai am reusit sa activez din contul My Orange si pe numarul fiicei mele si pe cel al nepotului am trecut la Fun10...intr adevar abonamentul dinainte nu includea roaming insa cel al nepotului merge si e un samsung J4, iar al fiicei Notte 20 plus nu merge ...desi i a dat repornire. Are in setari activat Roaming...ce altceva sa mai faca daca stiti sa mi spuneti? Multumesc frumos

RafaHelper
#StarMember
@CristinaLory bun venit in comunitate. Folosește funcția de căutare din comunitate pentru a găsi răspuns la o întrebare. Mai exista întrebări pe acest subiect: https://comunitate.orange.ro/questions/browse?utf8=%E2%9C%93&search=activare+roaming&with_category=4527 https://comunitate.orange.ro/questions/2713557-activez-roamingul-fiind-plecat https://comunitate.orange.ro/questions/2590327-activare-roaming-romania

FLo1
#StarMember
@CristinaLory: Abonamentul FUN10 are roamingul activat și resurse în SEE. În My Orange (pe contul numărului cu FUN10) poți verifica dacă roamingul este activ. În schimb pentru abonamentul care nu are roaming, este necesară migrarea spre un alt abonament prin activarea unuia cu acces la roaming. Important este că acel FUN10 le va asigura accesul la resurse voce/date în spațiul SEE.

Florin
Cunoscător

Buna ziua, de ce la abonamentul Fun 6 (al fetei mele) apar la resursele abonamentului 100 min. internaționale dar nu poate folosi roamingul ?? Adică, poate suna din Romania in UE și atât ?? Dacă se află în UE nu poate folosi rețelele mobile UE ?? Mulțumesc anticipat.

Salut!

Minutele internationale si roamingul sunt servicii diferite si nu au legatura unul cu celalalt.

  • roaming = "chirie" la o alta antena decat ce a operatorului (in cazul de fata, alta antena in afara de Orange)
  • minute internationale = apeluri catre retele din afara Romaniei. Aceste minute pot fi consumate in doua feluri:
    • din Romania catre destinatiile din care fac parte acele minute (pe site este o lista cu prefixele catre care se pot consuma). Totusi, prin prisma portarilor, as recomanda o verificare/confirmare asupra numerelor respective
    • in roaming, in tara in care te afli ("ca apel local"). Nu sunt cel mai sigur privind acest aspect si as recomanda o confirmare a celor spuse.

Accesul la roaming depinde de abonament (sau de fidelizare). Am avut, prin fidelizare, abonament de 6E si am avut acces la roaming, chiar daca oferta standard (de pe site) nu permitea accesul la acest serviciu.

Daca va aflati in ultimile luni de contract (3-6 luni), recomand cerere de fidelizare cu acces la roaming.