Cum pot folosi roaming ul de date în străinătate?

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-08-2022 12:44 PM
Sunt în Belgia și am încărcat cartela cu opțiunea de 16 euro. Pot suna și sa trimit mesaje însă nu pot folosi datele. Primesc notificare cum ca nu am activat roamingul de date din rețeaua de domiciliu însă din ce țin eu minte l am activat. Ce pot sa fac pentru a folosi datele?
4 Răspunsuri 4

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-08-2022 12:46 PM
Salutare!
Se poate activa/verifica fără nicio problemă din My Orange!
Ai un topic aici:
https://comunitate.orange.ro/questions/2748216-activa-roaming-strainatate
Dacă poți folosi vocea și nu poți folosi datele, să nu fie o problemă cu un anume operator la care te conectezi. Poți încerca o selectare manuală a rețelei, adică să te conectezi la alt operator partener din țara respectivă.
Baftă!

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-08-2022 12:53 PM
Salut! De cât timp utilizezi cartela în străinătate? Dacă ești de mult timp plecat, poate are legătură cu utilizrea rezonabilă a serviciului Roaming.
Resursele din opțiunile cu 12/16 euro credit se consumă în roaming SEE doar în condițiile unei utilizări rezonabile a serviciului Roaming, adică pentru călătorii ocazionale în afara teritoriului României. Dacă folosești majoritar sau permanent serviciul de roaming în zona SEE, nu vei putea folosi beneficiile naționale și vei fi taxat suplimentar după notificare prealabilă prin SMS, conform Politicii de utilizare rezonabilă a Serviciilor Roaming SEE.
Mai poți încerca activarea / dezactivarea Roaming-ului din MyOrange, sau să setezi telefonul pe selectie manuala de retea și să vezi ce rețele disponibile sunt

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-08-2022 09:09 PM
Sigur ai activată opțiunea de "date mobile în roaming" din meniul telefonului? O găsești la meniul "rețele mobile". Activeaz-o și va funcționa. Altfel încearcă alt operator local prin conectare manuală.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 05-08-2022 10:54 AM
@Gabriel, ai activat opțiunea data roaming din telefon? Funcționează?
