Salut Marius,
Scuze de neraspuns. Nu am primit notificarea. Comunitatea are un sistem "anti-spam" cand vine vorba de notificari, si nu trimite toate notificarile, chiar si pe topic-uri la care esti subscris. Deci, daca nu esti pe faza, se poate sa pierzi raspunsuri (cum e al tau, de exemplu). Nu a fost cu intentie.
Revenind la problema ta, daca ai credit...nu stiu de ce nu merge sa suni sau sa trimiti mesaje. Atata timp cat ai semnal, inseamna ca roaming-ul e activ. Deci nu cred ca mai e ceva de facut pe partea ta.
Partea cu mesajul trimis la 150...nu stiu, nu cred ca se aplica in cazul asta. Deci, cumva e normal sa dea eroare, pentru ca serviciul ala nu stiu sa existe la Orange. Binenteles, se poate sa gresesc. :)
Din cate stiu, la Orange, daca vrei sa-ti afli numarul de telefon, suni la 222 (dupa care tasta 2 pentru a "reasculta numarul de telefon"). Singura problema? Nu stiu daca numarul asta merge si in Roaming. Si...avand in vedere ca nu poti sa faci niciun apel, s-ar putea sa se inchida telefonul si in cazul asta, la fel ca si in cazul apelurilor normale. Dar poti incerca.
Ceea ce cred ca trebuie facut in cazul tau este sa iei legatura cu cineva de la Orange, care sa se poata uita peste cont.
Si aici ai cateva variante:
1. la telefon, sunand la +40 374 300 300 (practic numarul de Relatii Clienti 300, doar ca apelabil atat national cat si international). Si poti suna de pe orice numar de telefon. Preferabil unul pe care ai minute internationale suficiente sau minute in roaming (deci nu numarul cu probleme).
2. pe chat-ul Djingo (https://www.orange.ro/servicii/chatbot/)
3. mail...dar mai bine nu. Se raspunde foarte greu pe mail. Si daca ai ceva de clarificat, conversatia o sa dureze o vesnicie. Deci nu-ti recomand varianta asta.
Client Orange