anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cost suplimentar în roaming

Ramo013
Junior
Bună. De un an locuiesc în Austria, și niciodată nu am avut probleme cu roamingul de când sunt aici, având același abonament mereu. Am internet în roaming suficient, însă de vreo 2 săptămâni, dacă pornesc datele, și asta doar când e necesar și nu am wifi, nu mi se folosesc GB din roaming, ci îmi întra direct cost suplimentar. A mai pățit cineva asta? Am tot sunat la ei, le-am trimis mailuri însă nici un răspuns. O sa fac o sesizare cu siguranță, nu e normal ce se întâmplă. Va mulțumesc pentru eventualele răspunsuri.
9 Răspunsuri 9

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Cred ca ai atins limita de utilizare rezonabila a serviciilor in roaming. Ma mir ca nu a intrat mai devreme pe cost suplimentar. Ai aici mai multe detalii pe subiectul asta: https://www.orange.ro/help/politica-de-utilizare-rezonabil-a-serviciilor-roaming-see-6828
Client Orange

delfinas
#StarMember
Ramo, bun venit in Comunitate!!! Mă mir că abia după un an ai intrat pe extracost, pt că după 3 luni de folosire a abonamentului mai mult în roaming, se depășește limita rezonabila de consum a serviciilor roaming SEE. Astfel că nu mai contează că ai servicii roaming SEE incluse in abonament, ci faci extracost. DETALII: https://www.orange.ro/help/politica-de-utilizare-rezonabil-a-serviciilor-roaming-see-6828

delfinas
#StarMember
Radu, zici că ne-am vorbit! :))) Am scris cam la fel, in același timp. 😉

Ramo013
Junior
Nu am atins nici o limita. Niciodată nu țin datele pornite, pentru ca știu cum stau lucrurile. în general pornesc doar sa verific notificările, când nu sunt acasă sau la munca. Când am atins limita acum vreo 2 luni și am folosit cei 7 GB, da, era normal sa fac cost și am primit și mesaj de la ei.. Dar din moment ce am 7 GB în roaming, am fost și plecata în tara și abia de 2 săptămâni m-am întors în Austria ,si am pornit datele de vreo câteva ori, gen câteva minute, e normal sa se folosească din cei 7 GB, nu sa se facă cost. Din cauza asta nici nu mai folosesc datele. Nu înțeleg sincer. Dar nu mi se pare normal. O sa fac sesizare oricum și dacă nu se rezolva voi renunță la Orange.

delfinas
#StarMember
Nu ai înțeles. Limita de care am scris atât eu, cât și Radu , e legata de perioada cat folosești abonamentul in roaming, nu de cantitatea resurselor folosite. Dacă în ultimele 123 de zile ai folosit abonamentul majoritar, ca timp, in roaming, beneficiile incluse in abonament nu mai sunt valabile. Citește, te rog, linkul pe care ți l-am dat mai sus, ca să înțelegi mai multe despre Politica de utilizare rezonabilă a serviciilor roaming SEE.

Ramo013
Junior
Am înțeles ce ai spus, deoarece mereu primesc mesaje în care sunt anunțată ca am folosit mai mult datele aici în ultimele 123 zile, sau acasă la fel. Dar acum 2 săptămâni, înainte sa vin aici, am primit mesaj ca s au folosit în România mai mult datele în ultimele zile, și de atunci am pornit datele în Austria doar de vreo 3-4 ori, cum am zis, câteva minute gen. Nu aveam cum sa folosesc aici mai mult datele în alea 3-4 ori în astea 2 săptămâni , când acasă am stat zi de zi pe date. Nu sunt 123 zile de când sunt în Austria. Lunile trecute chiar aveam conversații și petreceam timp pe date, și nu am avut problema asta niciodată! Și am un an de când sunt aici. La mine datele exista doar dacă e ceva necesar. Sper sa reușesc sa vorbesc cu un operator, sau măcar sa mi se răspundă la emailuri.

delfinas
#StarMember
Nu trebuie sa consumi sate zilnic, telefonul e văzut într-o rețea străină, chiar daca ai datele închise. In total, in ultimele 123 de zile ai stat mai mult în țară sau în Austria? Ai incercat sa suni la +40 374 300 300 sau sa intri pe chatul din My Orange?

Ramo013
Junior
Am încercat sa sun și nu mi se face legătura cu nici un operator, și opțiunile alea nu ma ajuta. În my Orange la fel, robotul ala virtual nu ma ajuta în problema mea. Am trimis email, aștept un răspuns. O sa ma lămurească ei care e problema și de ce pana acum nu au fost probleme, și acum sunt. Când a fost cazul, am primit și mesaj de la ei ca am atins limita ori aici, ori în tara. Ma întorc de curând, după ce am primit mesaj ca am folosit datele mai mult în România în ultimele 123 zile și nici 2 săptămâni de când sunt aici iar și direct cost, din gb în roaming nimic. Ceva nu e ok. Dar se va rezolva cumva. Dacă nu se rezolva, renunț la abonament. Mulțumesc mult pentru răspunsuri

FLo1
#StarMember
@Ramo013: Nu trebuie să stai "123 de zile in roaming". Este suficient sa stai 61 de zile din ultimile 123 de zile.