Salut! Probabil soțul tău a depășit limita aceea rezonabilă de consum... Adică a consumat mai multe resurse in afara decât în țară. In roaming exista o limita rezonabilă de consum a resurselor, aplicata de regulă după 3 luni. Dar daca se constata că într-o anumită perioadă soțul tău a consumat resurse mai multe în roaming decât în țară, va avea restrictie in a utiliza resursele.
Recomandarea mea,
1. fie să încerce să ia legătura cu serviciul clienți, prin chat Djingo,
2. fie sa utilizeze o cartela prepay locală,
3. fie să încercati să comunicați pe credit. Adică reîncarci cu credit (euro) , nu cu opțiune. Pentru că, spre exemplu, fratele meu a fost plecat în Suedia, el are telefon dual SIM, dar e in alta rețea. Pe un sim era pe prepay, iar pe celălalt pe abonament, și după 90 de zile i-au tăiat resursele pe amândouă, oricât a reîncărcat cu opțiune cu resurse în roaming pe SIM-ul de prepay. Atunci soția lui i-a reîncărcat cu credit, de exemplu 15 euro, și el a vorbit de pe credit, oricum, sunt sume foarte mici la apeluri. Pe SIM-ul de abonament el făcea doar cost suplimentar după 90 de zile, deci ii lua doar bani, cum ar veni pentru orice, apel sau mesaj sau stat pe net, chiar daca el le avea incluse.
Sugestie, pentru Orange, să propună mai departe, celor abilitați, având în vedere perioada in care ne aflam, sa suspende temporar (pentru 2-3 luni) aceasta limită rezonabilă de consum, pentru că sunt oameni care efectiv nu mai pot veni acasă...
Eu va doresc să rezolvați problema, știu ce înseamnă să ai pe cineva drag plecat mult timp in afara și să nu poți vorbi cu el.