la 04-01-2025 03:29 PM
Salut! Am cumpărat două cartele și noi cu credit pe ele și după ce le-am băgat în telefon am văzut ca nu pot suna de pe ele! Îmi spune ca trebuie sa sun la nr 300 pentru a afla mai multe detalii . La 300 nu am reușit sa discut cu nimeni fiindcă nu am avut timp! Azi am aflat ca s-a întâmplat la mai mulți ! Aveți voi detalii!?
04-01-2025 03:34 PM - editat 04-01-2025 03:41 PM
Salut,
In cazul meu am achiziționat o cartela cu credit însă nu putem folosi creditul existent pe aceasta.
Am contactat prin chat serviciul clienți Orange și am fost compensat cu valoarea creditului.
În my Orange cum apar?
Ai semnal?
Văd că ai adăugat topicul la secțiunea roaming ,(ești în roaming).
Ne poți arăta un screenshot.
Cartelele primite gratuit cu credit au un termen de 90 zile in care pot fi activate după care devin inutilizabile.
la 04-01-2025 06:08 PM
Salutare!
Trebuie să îi contactezi și să le spui despre ceea ce este vorba, pentru că s-a mai întâmplat să mai fie probleme.
Poți să le scrii din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contract și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator.
Baftă!
la 04-01-2025 07:46 PM
@Mădălin: Sper că nu ești înroaming, pentru că atunci ....degeaba. SIM-ul se activează exclusiv NAȚIONAL, în țară.
la 05-01-2025 09:21 AM
Cartelele sunt noi, cumpărate din România și folosite in România . Edita după ce au fost puse in telefon au sifonat blocate de operator! Ieri am aflat ca sunt mult mai multe ! Nici nu puteai sa suni la 222 sa afli numărul! Absolut nimic
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor