la 04-01-2025 07:47 PM - editat ultima oară la 05-01-2025 10:49 AM de DanielaH
Buna,
Am achitat din greșeală o opțiune de două ori mă poate ajuta cineva?
la 04-01-2025 07:51 PM
Salut,
Contactează Orange telefonic sau prin chat și cere returnarea valorii unei opțiuni sub forma de credit.
Însă din păcate programul este până la ora 20:00.
Trebuia să îi contactezi imediat ce sa produs plata.
Poți încerca mâine după ora 9:00.
04-01-2025 07:53 PM - editat 04-01-2025 07:56 PM
Salutare!
Trebuie să dai mesaj cu textul CREDIT la 321, cu condiția să nu se fi consumat din creditul sau opțiunea încărcată. Daca nu merge, apelează Serviciul clienți, la 300 sau prin Chat Djingo sau din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos) - Contract și feedback-Scrie-ne și apoi transfer. Problema este că acum nu mai au program și abia mâine după ora 9.00 îți vor răspunde.
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor