anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Pot anula o optiune pe care am achitat-o din greseala?

Costea3
Începător

Buna,

Am achitat din greșeală o opțiune de două ori mă poate ajuta cineva?

2 Răspunsuri 2

MihaiC99
Explorator

Salut,

Contactează Orange telefonic sau prin chat și cere returnarea valorii unei opțiuni sub forma de credit.

Însă din păcate programul este până la ora 20:00.

Trebuia să îi contactezi imediat ce sa produs plata.

Poți încerca mâine după ora 9:00.

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare!

Trebuie să dai mesaj cu textul CREDIT la 321, cu condiția să nu se fi consumat din creditul sau opțiunea încărcată. Daca nu merge, apelează Serviciul clienți, la 300 sau prin Chat Djingo sau din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos) - Contract și feedback-Scrie-ne și apoi transfer. Problema este că acum nu mai au program și abia mâine după ora 9.00 îți vor răspunde.

Baftă!