anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cartela sau semnal indisponibil in roaming

Eu-_As
Începător
In acest moment nu locuiesc in Romania. Din decembrie 2019 nu am semnal in roaming, Persoana ce ma reprezinta si imi plateste fatura lunar a intrebat la ghiseu si drept raspus a primit ca "cartela ar fi magnetizata"... in aceste conditii cum pot sa beneficiez de serviciile Orange, ce ar trebuie sa fac ca sa-mi fie deblocata sau demagnetizata cartela?
7 Răspunsuri 7

teacher_
#StarMember
Buna ziua. Cred că dumneavoastră nu aveți resurse în roaming datorita depășirii limitei consumului rezonabil de resurse în roaming. Pe scurt, dumneavoastră trebuie sa fi consumat mai multe resurse în ultimele 3-4 luni in tara decât in afara.

FaraUnID
Campion certificat
Daca problema tine strict de SIM si acesta ar fi defect, trebuie sa te deplasezi fizic intr-un Orange Shop Romania pentru inlocuirea lui. Acum depinde si cine este titular de contract pe acel abonament sau daca exista imputernicire ca altcineva sa poata administra acel abonament in lipsa ta. O alta varianta care trebuie luata in calcul: Ne spui ca nu esti in tara si nu ar fi exclus ca accesul la serviciul roaming sa fi fost restrictionat de catre Orange pe motivul depasirii principiului utilizarii rezonabile a resurselor in roaming. Daca ai un alt telefon in preajma suna la +40 374 300 300 si intreaba-i exact care ar fi problema si cum se poate rezolva!

Eu-_As
Începător
va multumesc pt. raspuns.. am sa sun la nr.ul de telefon... . desi am mai sunt... o zi buna!

Razvan
#StarMember
Fiind pe abonament este necesar să vă fie înlocuită cartela sim. Acest lucru se poate efectua doar în țară.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Din păcate, și eu cred că e posibil să nu mai ai resurse disponibile în roaming sau sim-ul defect.

DanielaH
Moderator
@Eu- As, te afli într-o țară din SEE? De cât timp folosești serviciile Orange din roaming? Ca să poți folosi resursele nationale in Spatiul Economic European conform ofertei de care beneficiezi (in limita politicii de utilizare rezonabilă a serviciului roaming in SEE), este necesar ca traficul de voce și date din ultimele 4 luni să fie majoritar in România. Până în dec. 2019 ai folosit traficul mai mult în roaming?

DanielaH
Moderator
@Eu- As, s-a rezolvat problema cu semnalul în roaming? Revino, te rog, și oferă-ne mai multe detalii. Cu siguranță răspunsul tău îi va ajuta și pe alți membri ai Comunității. Iar dacă răspunsurile primite aici te-au ajutat, marchează-l pe cel mai bun ca soluție. Mulțumim!