la 08-01-2023 10:24 AM - editat ultima oară la 09-01-2023 09:14 AM de DanielaH
Buna ziua. Intampin o problema, noua pentru mine. Sunt in strainatate de ~3 luni cu o cartela orange prepay. Initial in primele 2 luni am folosit optiunea de 12 euro cea cu SEE dupa care am primit un mesaj in care mi s-a specificat ca sunt de ceva vreme plecat si conform regulilor bla bla traficul o sa fie bla bla. Ok, am inteles asta. Ce nu am inteles este ca dupa ce nu am mai reincarcat, Orange mi-a blocat accesul catre tot ce inseamna serviciul Orange. Nu mai pot primi apeluri/sms-uri si nici nu mai pot efectua. Tocmai am incarcat cu optiunea de 12 euro credit, doar ca sa vad daca sunt "deblocat", fara succes. Imi poate spune cineva ce s-a intamplat si daca numarul prepay pe care l-am folosit mai este valabil ? Si eventual ce pot face ca sa-l "recuperez" ? Multumesc
08-01-2023 10:34 AM - editat 08-01-2023 10:35 AM
Salut,
Numarul este valabil. Dar, asa cum probabil era mentionat si in acel mesaj, ai atins limita de utilizare rezonabila a serviciilor in roaming. Mai multe detalii in sensul asta aici.
Solutii?
In functie de tara in care esti, prima varianta s-ar putea sa fie mai avantajoasa decat cea de-a doua.
Roaming-ul e pentru calatorii scurte si ocazionale. Pentru alte situatii, e recomandat sa folosesti un SIM din tara respectiva.
la 08-01-2023 10:57 AM
Salutare!
Ar trebui să fie valabil. Poți întreba și pe Chat Djingo, mai ales că ai încărcat cu credit și zici că tot nu merge.
Cred că folosirea wifi și a unui prepay local trebuie avută în vedere, dacă o să stai mai mult timp pe acolo.
Baftă!
la 08-01-2023 01:05 PM
@user_17912169: Problema e simplă. Alegerea extraopțiunii de 12euro cu resurse activa automat și ROAMINGUL. Acesta se dezactivează la expirarea valabilității opțiunii. Dar la încărcarea cu credit de 12 euro ROAMINGUL trebuie activat manual, acesta nu se activează automat. Dacă nici cu roamingul activat și cu 12 euro credit în cont nu poți utiliza serviciile Orange, atunci încearcă alt operator local la care să te poți conecta. Dar neavând probleme înainte (când aveai activată opțiune), nu ar trebui să ai probleme nici acum. Succes.
la 10-01-2023 09:07 AM
@user_17912169, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor