anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am probleme cu costul suplimentar pentru Roaming

Iliutaedu93
Începător
Buna, am un abonament de 24€ astăzi am primit mesaj ca am atins limita de 50€ cost suplimentar și voi fi restricționat pentru internet.. se poate face atâta cost? Nu am fost in Serbia sau Elveția.. și dacă am 50€ Limita cum pot face 780?
11 Răspunsuri 11

mihai_13
Maestru
- Iliutaedu93 - pana una alta inchide datele ca ai sa ajungi la preturi astronomice - si ia contact cu Orange sa-ti explice unde este problema de ai ajuns sa ai acest cost suplimentar ( ai aici numerele de telefon la care sa suni - https://comunitate.orange.ro/questions/2012182-numere-telefon-asistenta-orange )

arsradu
#StarMember
Nu sunt foarte sigur ca acel cost de 700 euro e din roaming. De asemena, vorbim de un abonament migrat de la Telekom, asa-i? Daca da, ai aici mijloacele de contact: https://comunitate.orange.ro/questions/2786156-informatii-generale-serviciile-produsele-orange-romania-communications Da-le un telefon sa-ti spuna de unde e acel cost. Posibil sa fie o eroare de facturare.
Client Orange

Iliutaedu93
Începător
Am luat legătura cu orange, nu mi se oferă nici-un răspuns clar, ba ca s-ar putea greșeală ba ca nu știu ce.. am făcut reclamație de 6 zile și nu am primit răspuns.. o sa-i dau in judecată

Csabi_HD
Junior
Buna ai rezolvat ceva pana la urma? sunt si eu in situatia ta. Multumesc

Iliutaedu93
Începător
Salut, m-au trimis la cei de la Telekom.. eu sunt portat la Orange.. cei de la Telekom mi-au spus ca este o eroare de cost ca au fost ceva probleme cu o rețea din Austria.. pe data de 26 o sa primesc factura.. sper sa se rezolve

Csabi_HD
Junior
Multumesc. in aplicatie costul ti-a ramas acelasi sau l-au modificat?

Iliutaedu93
Începător
E același, peste 2 zile o sa văd la factura

marius6
Începător

salutare sunt in aceasi situatie ,ati rezolvat in vreun fel?

 

Mihaela14
Junior

Eu .am sunat la rel.clienti sunt în aceiași situație ca și tine.din păcate nu m-au putut rezolva cu nimic.mi-au spus sa aștept factura sa vad unde se face consumul deoarece nu rezulta pe nicăieri ,consum trafic date roming s-au min.,s-au sms.Abonamentu este de 10€.SI COST SUPLIMENTAR.pana acum a ajuns la 55€ VOI ASTEPTA 2saptamani pana ajunge la 1000€NU?nu am primit nici un sms de avertizare. ,nici o notificare .sunt dezamăgită. Am oprit trafic date și degeaba.tot se mărește cost suplimentar și cu tel închis.deci?

Costurile de roaming nu vin imediat, ci sunt refacturate conform informatiilor primite de la parteneri. Niciun operator din lume nu va avea informatiile din roaming in timp real.

Totusi, in versiunea web, la consumuri, nu apare nimic detaliat? Am patit in urma cu 9 ani la Vodafone ceva similar (facturare cu intarziere). Aveam doua SMS-uri tirmise in roaming inainte de Craciun si costurile pana de Anul Nou inca nu erau actualizate (in sensul ca vedeam un SMS taxat, dar nu si al doilea, desi fusesera trimise la cateva minute distanta). Reteaua era Vodafone HU (deci, ar fi trebuit sa se miste mai cu talent, fiind din aceeasi retea-mama).

Eu,de exemplu am dezactivat roming fiind în Italia.si tot se acumuleza cost suplimentar.pana acum am acumulat 61€.am sunat la rel.clienti .si mi-au răspuns ca trebuie sa aștept factura peste 2saptamani..