la 01-05-2024 11:19 PM
Bună ziua! Vă rog frumos sa mă ajutați cu o parare onestă și corectă deoarece eu oricum sunt hotărât să nu mai plătesc abonamentul. Am fost la un orange din piatra Neamț cu soția mea și am spus acolo la toată lumea ca mă mut definitiv în Germania și vreau un abonament. Mi-au spus ca costă 18 euro pe lună de om. Am zis ca OK deoarece am 19 gb pe lună fata din Germania cu 15 euro mult mai puțin. Am spus de nenumărate ori și s-a înțeles de la cer la pământ ca eu mă mut definitiv în Germania. Ne au făcut acest abonament și acum după câteva luni de gând sunt în Germania gb nu se mai reduc și net sau apel totul este taxat la extra cost deoarece am înțeles ca după ce am sunat ca acest abonament este pentru strainate doar pe Timms ocazional și ca trebuie să folosesc cartela preponderent în România. Cum să fac așa ceva dacă eu sunt stabilit în Germania? Am fost țepuit maxim. Nici nu am ce să fac cu cele două abonamente. Extraordinar. Vă rog frumos, pot să aflu cine mi-a făcut abonamentul și de unde să fac măcar o sesizare de excrocare. Sau este o altă variantă să i-am măcar mai scump abonament chair dacă nu am nevoie dar pentru folosire permanentă în străinătate. Nu se poate așa ceva. Vă rog frumos cu un sfat bun sau rău. Mulțumesc.
la 01-05-2024 11:37 PM
Robert, bun venit in Comunitate!!!
Imi pare rau pt ce ai patit! Probabil ca ai fost la un Orange Store si ai nimerit la un angajat innebunit sa isi atinga targetul. A facut abstractie de ce ai zis tu si nu ti-a spus ca dupa circa 2 luni de folosit abonamentul exclusiv in strainatate, nu iti mai sunt de folos resursele incluse, pt ca depasesti limita rezonabila de consum in roaming si orice consumi se transforma in cost suplimentar. Nu ai alta solutie decat sa renunti la acele abonamente sau sa le folositi strict ca sa fiti sunati sau sa vi se trimita mesaje, dar sa folositi cartele din Germania. Roamingul e doar pt deplasari temporare in strainatate, nu pe perioade indelungate.
la 02-05-2024 01:39 AM
Pot să aflu cine mi-a făcut abonamentul sau cum pot găsi eu deoarece doresc să fac măcar o sesizare ä? Mulțumesc!
la 02-05-2024 03:00 AM
Poți afla din contract, dacă îl mai ai.
la 02-05-2024 01:17 PM
Nu îl am
02-05-2024 06:17 AM - editat 02-05-2024 03:18 PM
Salutare!
Din păcate, excluzând faptul că nu ți s-a spus adevărul, nu există niciun abonament care să acopere ceea ce dorești tu. După cca 2 luni de stat în afară, nu va mai funcționa decât pe extracost și nu ai ce să faci, pentru că asta este politica de utilizare rezonabilă a roaming. Cel mai indicat este să folosești ceva local, pentru a nu avea probleme.
Acel angajat a profitat de faptul că nu ai știut de această regulă, lucru care nu se face.
Îmi pare rău!
la 02-05-2024 08:20 AM
Salutare!
Dacă poți face dovada de lucrător transfrontalier, ar fi singura variantă să nu ți se aplice tarifarea de depășire a utilizării rezonabile (cu mențiunea că se va păstra cantitatea rezonabila lunar).
Dacă te muți permanent, nu văd rostul unui număr de România. Va fi cam inutil în noua țară.
la 02-05-2024 08:37 AM
Salut,
Imi pare rau pentru situatia intampinata.
Din pacate, roaming-ul e pentru calatorii ocazionale. Nu pentru folosire permanenta. Nu stiu daca a fost intentionat facuta treaba asta, sau persoana care ti-a facut abonamentul a uitat, sau a omis acest aspect important, pentru a-si face target-ul de abonamente. Dar, dupa cum ziceau si colegii mai sus, dupa 2 luni (cumulat, pe o perioada de 4 luni), nu mai poti folosi din resursele incluse. La abonament se trece pe cost suplimentar. La prepay, pe credit.
Din cate stiu, nu exista abonamente (nu doar la Orange, in general), cu roaming permanent. Fiecare are o anumita limita sau anumite restrictii. Si acelasi lucru se intampla si pentru cei care vin din strainatate, in roaming in Romania. Este o limita impusa de UE.
Se poate rezilia abonamentul si cu asta basta. Dar vezi ca e posibil sa ti se ceara niste despagubiri pentru reziliere anticipata, pentru perioada in care ai folosit abonamentul, in caz ca ai beneficiat si de eventuale reduceri.
Intra pe chat, de aici, scrie “transfer operator” (in timpul programului), si discuta situatia cu un operator. Daca alegi varianta rezilierii (nu stiu daca exista alta varianta, din pacate, dar poti incerca), ai aici pasii pentru reziliere.
Pentru sedere prelungita/permanenta, iti recomand achizitionarea unui SIM (chiar si prepay) din tara respectiva.
la 02-05-2024 01:25 PM
Am plătit de fiecare dată ,800 lei prima dată , a doua oară tot 800 lei și tot așa. Până la urmă am plătit 300 lei. Eu având c-o contract de 180 lei la două persoane. Observând acum ca GB stau pe loc și sunt numai pe extra…. Oricum sunt pe zero. Luna care vine nu aș vrea să mai știu nimic de abonament
la 02-05-2024 08:38 AM
Încercați sa faceți o sesizare on line,ve-ti găsi intelegere,cereți sa se vadă și filmările din magazinul în care a-ti discutat și făcut abonamentul
la 02-05-2024 01:29 PM
Asta îmi doresc stimate.vreau să mi se trimită contractul întocmit și semnat. Eu în doi ani plătesc aproximativ 100 de milioane clasic, apăi să nu îl plătesc. Cineva trebuie tras la răspundere pentru indiferență sau pentru șantaj. Eu pot să iert dar să vă ca se merită.
la 02-05-2024 09:59 AM
Asa ceva nu se face ! te muti "definitiv" in Germania si iti faci abonament in Romania !! - nu vad nimic logic in demersul tau - pentru cativa euro in plus pe care ii plateai la o retea mobila in Germania....
la 02-05-2024 01:33 PM
Îți spune ca și 10 sau 15 gb în Germania la o cartelă pre pay. La abonament la fel. Dacă îi consumi și nu ai wifi, ca aici era problema,știam sigur ca nu stau definitiv unde stăteam. În fine acum cum am wifi și știu ca stau definitiv pe locația actuala îmi ajungeau și cat erau. Acum este prea târziu.
la 02-05-2024 11:27 AM
Salut @Robert132222,
Din punctul meu de vedere nu ai fost înșelat, doar neinformat sau prost informat.
Parte din vina iți aparține pentru ca e de datoria ta sa citești contractul, sa te interesezi înainte de a semna ceva si sa nu o faci ca primarul, vorba aia.
Da, știu, e neplăcut dar probabil asta iți va deschide ochii si mintea pe viitor.
Ce poți sa faci tu acum?
Ia legătura cu Orange prin apel +40 374 300 300 sau din aplicația My Orange si vezi cum se poate rezolva situația ta.
la 02-05-2024 03:09 PM
Lipsa de informare nu este o scuză.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor