Am activate toate opțiunile dar datele mobile nu-mi funcționează

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-01-2022 12:11 PM
Am activate toate opțiunile dar datele mobile nu-mi funcționează și nu știu de ce
6 Răspunsuri 6

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-01-2022 01:44 PM
@Alina: sigur nu ai telefonul activat pe "mod avion"? Unele detalii despre locație, perioada de când ai sesizat acest aspect, tip de servicii (abonament/prepay), vreun screenshot cu mesaj de eroare, dacă e cazul....

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-01-2022 02:54 PM
Hello !!!
Ai MB ? Uneori se rezolvă daca oprești si repornesti telefonul ......
Sau .... dacă e telefon dual sim .... uneori trebuie să ai grijă să fie selectată din setari ca retea de internet cea in care e cartela cu internetul (sim 1 sau sim 2)... Sper să reușești !!!

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-01-2022 04:48 PM
Bunâ!
Dă un restart la telefon și vezi dacă se întâmplă ceva. Eventual și un mod avion.
Dacă nu vrea, oprește și repornește datele mobile.
În ultimă instanță, contactează din My Orange, secțiunea Contact, serviciul Clienți și explică-le detaliat problema. Sper să rezolvi!
Baftă!

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 02-01-2022 08:01 PM
Poate fi o problema de locatie. Ai avut net pana acum in zona respectiva? Daca da, porneste modul avion si dupa cateva secunde opreste-l, daca nu merge asa dezactiveaza datele mobile si apoi activeaza-le. Daca nu merge nici asa incearca un restart de telefon. Daca nu reusesti singura sa faci internetul mobil functional, ia legatura cu relatiile clienti din aplicatie daca ai internet wireless sau telefonic. Sper sa fie cat mai scurt acest impediment!

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 03-01-2022 03:21 AM
Am pățit și eu de câteva ori când aveam net de la digi si de fiecare data am dat un restart la telefon și ...problema rezolvata
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 04-01-2022 11:05 AM
@Alina_ih, am văzut că ai încadrat întrebarea în subcategoria Roaming.
Dacă ești în roaming, dă-ne, te rog, mai multe detalii despre rețeaua pe care o foloșești acolo și despre opțiunea pe care o ai activă.
