anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am activat optiunea Go Explore pe un alt număr, din greseala

Sebyka
Începător

Da!
Din păcate(pentru noi, abonații) primim același dispreț din partea Orange!
Atunci când ai o problemă, vorbești doar cu asistenți virtuali care nu iți pot rezolva nici cea mai mică solicitare!
Rușine!

6 Răspunsuri 6

DanielaH
Moderator

Salut, @Sebyka! Bun venit în Comunitate!

Ne spui, te rog, ce s-a întâmplat? Poate te putem ajuta aici.

Din greseala, am activat optiunea Gi Explore oe un alt număr din contul meu, decât cel pe care am intenționat!Aș fi dorit sa adresez rugămintea de a ma ajuta cineva(din companie) să indrept această greșeală!

Mulțumesc pentru detalii. Ești titularul contractului? Dacă da, trimite-ne în mesaj privat numerele de telefon despre care este vorba și numele tău. Vom ruga colegii să te ajute cu această solicitare.

Pe care adresa ar trebui sa trimit mesaj privat?

Trimite direct de aici, din Comunitate, click pe profilul meu și apoi "Trimite un mesaj", dreapta sus:

DanielaH_0-1758782782199.png

 

DanielaH
Moderator

@Sebyka, am transmis situația colegilor mei care au mutat opțiunea de pe un număr pe celalalt. Găsești răspunsul în mesaj privat.

Gânduri bune! Te mai așteptăm în Comunitate.