la 05-10-2024 11:44 AM - editat ultima oară la 07-10-2024 08:51 AM de DanielaH
Buna! Ati patit sa nu va mearga datele mobile in UK, chiar daca ati activat optiunea Go Explore, iar resursele inca fiind neterminate?
la 05-10-2024 12:20 PM
Salut! Încearcă să schimbi manual operatorul de date mobile.
la 05-10-2024 02:07 PM
Salutare!
Dă un restart la telefon, iar dacă nu funcționează, încearcă să cauți manual altă rețea parteneră pe care să se conecteze. Acum depinde și cât ai stat, pentru că, dacă ai stat în ultimul timp mai mult în roaming decât în țară, posibil să fie vorba despre politica de utilizare rezonabilă a resurselor în roaming și să nu ți se mai dea voie decât prin folosirea de credit, lucru foarte scump. În acest caz, recomand folosirea wifi sau a unui SIM de la un operator local.
Dacă nu este vorba despre stat mult în ultima vreme în roaming , adică mai.mult decât în țară, atunci poți intra în legătură cu cei de la Orange de aici , după care selectezi transfer operator.
Sper să reușești!
Baftă!
la 07-10-2024 09:33 AM
@Catalina9, ai încercat selectarea manuală a altui operator? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor