la 05-01-2023 02:14 AM - editat ultima oară la 09-01-2023 10:20 AM de DanielaH
Ma aflu intr o situatie stupida. Ma aflu in Roaming, am cost suplimentar considerabil si m am trezit cu numarul suspendat. Nu am primit nici un mail ceva ca acest lucru se va intampla. Dar in schimb peste tot mi se cere sa sun la 300 (ironie nu?). Sunt pe alt fus orar nu gasesc pe nimeni la chqt serviciu clienti iar la emailul trimis la serviciul clienti primesc termen 10 zile.
Am banuit ca este de la acel cost suplimentar si am efectuat o plata in avans din aplicatia my orange…nimic
Servicii indoielnice si putina evolutie tehnologica. Nu asa se trateaza un client de 20 ani fara nici o restanta! O sa ma asigur ca pe toate canalele sa aveti reclama care o meritati.
la 05-01-2023 05:07 AM
Bun venit in Comunitate!!!
Chiar daca esti pe abonament, nu poti face extracost "fara numar" mai ales in roaming. Sunt niste masuri de siguranta din partea Orange, ca sa nu ramana cu pagube mari.
Chiar daca ai platit o suma acum, aceea e doar un avans pentru data la care ti se va emite factura, oricum a ora asta nu vei putea vorbi cu cineva si sa anunti ca ai facut o plata in avans. Ar fi bine sa iei o cartela din tara in care te afli sau sa te folosesti de retelele wifi din zona,
Incearca de pe numarul altcuiva sa suni la +40 374 300 300, s-ar putea chiar sa ai sansa sa vorbesti cu o persoana acum, pt ca vei fi redirectionat spre numarul activ non-stop, cu o mica suprataxa: "În roaming, Serviciului Clienți poate fi apelat la numărul +40 374 300 300, taxat ca apel internaţional către România. În afara orelor de program, abonații vor fi redirecționați către Serviciul Clienți la numărul 401, apel taxabil cu 0.14 euro/minut. Transferul către un operator pentru clienți PrePay este tarifat cu 0.05 euro credit/minut."
DETALII: https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-contactez-serviciul-clieni-187
la 05-01-2023 05:16 AM
buna si multumesc de raspuns.
Nu contest utilitatea unui astfel de mecanism insa nu am fost notificat de aceasta limitare si nici nu mi a fost oferita o actiune pt a evita acest lucru.
Cum am descris mai sus “stimate client aveti un cost suplimentar de X pt a evita suspendare va rugam sa Y”.
A cumpara o cartela locala si incarca cu credit sa sun in romania ca sa rezolv o problema cauzata de incompetenta Orange de a pune sisteme de notificare corecte este trist. (din ce citesc pe net acest mecanism nu a fost schimbat de ani de zile).
Ca si contra argument la ce spuneti la semnarea unui abonament pe 2 ani “in caz de reziliere trebuie platita suma abonamentului ramasa pana la implinirea a 24 de luni”. Pt acest cost nu au nici un mecanism deci logica de “safery mecanism” se aplica doar cand se prefera.
Nu am asteptari sa pot folosi “fara numa” cost suplimentar.
la 05-01-2023 05:39 AM
Imi pare rau pentru situatia in care te afli, dar, deocaamdata, la ora asta nu exista alta solutie. Da , ar fi trebuit sa primesti o notificare in care sa fii anuntat ca depasesti o limita acceptata.
Aici e o comunitate compusa mai mult din clienti Orange si nu putem ajuta mai mult decat sa dam niste sfatui din experienta noastra.
Mai poti astepta cateva ore, sa se deschida la 8 si chatul din My Orange, sa vorbesti cu un consultant.
Succes!!!
la 05-01-2023 09:27 AM
@user_16302451: "nu am așteptări..." dar pretind ca Orange să ignore costul suplimentar exagerat. Fă o plată în avans și problema se va rezolva. Dacă nu prezinți garanția că îți asumi acele costuri problema va rămâne poveste.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor