anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Țeapă marca Orange - oferta abonament „omite” să menționeze că nu se aplică în UK

mrsalexander
Explorator

Nu sunt prea multe de spus, dezamăgire și furie maximă.

Am fost sunată de o duduie care mi-a oferit un „abonament super avantajos” cu 40 GB net, din care 22 GB în roaming, UE ȘI UK.

Verificat pe situl Orange, unde scrie clar - abonament Fun 11, resurse; „40 GB din care 22,5 GB în roaming UE ȘI GB”. Se poate vizualiza de oricine, chiar la momentul prezent.

Ca un biet client fraier, cred tot ce mi se spune și accept schimbarea abonamentului meu Orange ME 8, care AVEA 5 GB internet roaming în UK, cu acest Fun 11. Nu m-am gândit că „duduia” minte de îngheață apele...

Adevărul? Fun 11 NU ARE nici un fel de roaming în UK inclus! Mai mult, opțiunile Go UK par să fi dispărut și ele!

Ce mai e de spus? Nimic... Probabil voi porta numărul la un alt operator, mai prietenos, care nu consideră clienții doar ca pe niște surse de venit obținut prin minciună!

1 Soluţie acceptată‚

Anonim
Neaplicabil

Daca ce spui e adevărat poți face o sesizare către Orange in care să explici situația și să prezinți și dovezile (convorbirea înregistrată)

Sunt sigur că situația se va rezolva

Poți rezilia contractul în termen de 14 zile.

https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187 

Îti înțeleg supărarea însă trebuie să acționezi cu calm.

Vizualizare soluţie în postul original

21 Răspunsuri 21

Deci te incadrezi la informare. De asta ziceam ca este ilegal daca nu anunti (si obti aprobarea) ca inregistrezi. Eu am primit o transcrierea unui apel telefonic (bine, nu cuvant cu cuvant, ci rezumatul discutiei) si a fost ce mi-a trebuit. Si a fost chiar cu Orange. Nu este greu, doar trebuie specificat acest lucru.

Schimbarea a fost făcută în urma unui telefon, deci NU am citit vreun contract „pe hârtie”. Am fost sunată la telefon din senin de o „duduie”, deși am activată opțiunea de a NU primi oferte/marketing pe telefon.

Mi-a explicat că abonamentul meu „a expirat” și că trebuie să aleg o altă opțiune de abonament.

Am întrebat de zeci de ori dacă oferta are sau nu roaming în UK, mi s-a confirmat de zeci de ori că ARE; mi s-a spus că sunt 22 GB disponibili. LA verificarea pe site am văzut doar 11 GB, dar nu am considerat o problemă, păreau mai mult decât suficienți.

Am acceptat din păcate „noua ofertă avantajoasă” ca să aflu că de fapt nu mai am nici un fel de roaming disponibil în UK; și nici nu pot activa în vreun fel acele oferte GOUK ?!!

Way to go, orange! Tratează-ți clienții ca pe niște sclaveți buni de excrocat!

Anonim
Neaplicabil

Ofertele go UK sunt momentan indisponibile pentru toți clienții.

Totuși ai înțeles că fun 11 nu conține trafic UK

Hai sa tratam problema la rece. Daca te afli in cele 14 zile, apeleaza la pagina de contact si specifici refuzul ofertei.

Totusi, sper ca intelegi faptul ca acele contracte ar trebui sa vina pe mail SAU sa verifici in MyOrange (preferabil varianta web) sa vezi ce anume scrie. Am avut surpize sa apara si alte chestii in contract (si la Vodafone, si la Digi).

O sa sune urat ce zic, dar: de ce nu inchizi apelul telefonic daca nu ai cerut o oferta? Din moment ce nu vrei, spui clar ca nu vrei nicio oferta si gata.

O alta la mana: daca abonamentul este retras, sa-ti trimita scris ca este retras si ce optiuni ai: ori abonament nou, ori inchidere (cu pierderea numarului).

Vio73
#StarMember

Salutare!

Dacă nu îți convine, poți renunța in 14 zile. Recomand întotdeauna să îl ceri pentru vizualizarea pe email și, dacă ești de acord dai accept, iar dacă nu, nu.

În altă ordine, nu are cum să scrie pe site că GB înseamnă UK, ci gigabaiți.

Mai degrabă, cred că e vorba de o neînțelegere!

Dar poți renunța, așa cum ți-am spus!

Baftă!

mrsalexander
Explorator

Multumesc pentru raspunsuri, voi incerca sa reziliez contractul.

Toata povestea mi-a lasat un gust amar. NU e normal ca noi, clientii, sa fim tratati in asemenea mod. Interactiunea cu angajatii orange nu ar trebui sa fie o competitie gen "cine pe cine pacaleste".

No more comments!

DanielaH
Moderator

@mrsalexander, ne pare rău pentru experiența pe care ne-ai povestit-o. Vom transmite mai departe feedbackul tău colegilor noștri. Mulțumim.