la 27-03-2022 11:16 PM
la 28-03-2022 07:55 AM
la 27-03-2022 11:41 PM
la 28-03-2022 12:17 AM
la 28-03-2022 12:53 AM
la 28-03-2022 01:00 AM
la 28-03-2022 02:03 AM
la 02-10-2022 08:42 PM - editat ultima oară la 03-10-2022 08:43 AM de DanielaH
Draga Delfinas, iata ca vin dupa atatea luni cu aceeasi problema. NU s-a rezolvat nimic. Un operator a recunoscut ca au releul din zona mea cu probleme si s-a mai intervenit la el. Acum pentru avocatii diavolului, am un mesaj: "Suntem toti egali dar nu la fel". Voi ce ati face in locul meu daca dupa aproape doi ani de chin si bani dati, ramaneti cu problema nerezolvata? Pana acum mai aveam o speranta in Telecom, pentru ca am un router de la ei. Dar s-a dus dracu' la orange.
la 28-03-2022 02:31 AM
la 28-03-2022 03:45 AM
la 28-03-2022 07:55 AM
la 02-10-2022 08:50 PM - editat ultima oară la 03-10-2022 09:32 AM de DanielaH
Am revenit! Parca mai conteaza? Am sunat la "serviciul clienti" apoi la tehnic... Au un releu cu probleme si basta. O sa rezolve la sfantul asteapta, ca la asta sunt bun si la platit abonamente si internet. Multumiri partidului iubit!
la 25-11-2023 10:17 AM
la 28-12-2023 12:22 AM
Viteza e foarte bună la Orange doar dacă folosești eSIM
la 28-12-2023 07:13 AM
Salut,
Ai postat aceeasi chestie de mai multe ori. Din pacate, eSIM-ul, cu toate ca e mai nou, nu afecteaza viteza. Cele doua lucruri nu au legatura una cu alta.
la 28-12-2023 12:19 AM
Salut, Eu aș recomanda un eSIM de două ori mai puternic decât un SIM fizic
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor