la 19-06-2024 08:48 PM
Bună seara. Mai intimpina cineva problemă semnalului fluctuant care pur și simplu nu este deloc stabil? Din 4 linii de semnal, în decurs de 5 minute se schimbă de câteva ori bine rămânând o singură liniuță apoi crește până la două, maxim trei apoi scade din nou la una singură. Menționez ca sunt în fața casei într-o zonă în care nu există blocuri, cartier foarte aproape de centru. Abonamentul a fost achiziționat cu portate de la Digi dorind să beneficiez de Number Share pe ceas, serviciu care din păcate DIGI încă nu oferă deși ca semnal nu am avut vreodată probleme să scadă nici măcar o liniuță. Astăzi după 1 singură zi de la activarea abonamentului, ceasul a pierdut semnal în plin centru pentru câteva minute.
19-06-2024 09:10 PM - editat 19-06-2024 09:38 PM
Salutare!
Ai incercat și un restart la telefon?
Să înțeleg că a fost ok și apoi a început să fluctueze?
la 20-06-2024 12:59 AM
Buna seara.
Am dat restart telefonului de cateva ori bune, am și setat datele celulare sa aleg operatorul manual, am șters si setările de rețea și nimic. Detin un iPhone 12 ProMax. În momentul de față, stand în același loc în cameră am 3 liniuțe. În urmă cu 5 minute am avut una singură. Urcă și scade în mod constant și nu cred ca e normal așa ceva. Sa am eu ghinion? Am încercat cartela DIGI a fiicei mele și am semnal perfect. Mulțumesc
la 20-06-2024 05:15 AM
Cred că important este să ai semnal, adică să nu se întrerupă convorbirile sau internetul. Că fluctuează la unii și la alții nu o face, ține probabil de locul de unde se primește semnalul. Sau există posibilitatea că locația ta să fie la interferența dintre două celule ( antene) și din cauza aceasta să fluctueze semnalul.
În același timp, mă gândesc că ar fi bine, dacă ai putea testa și cu un alt dispozitiv, ca să îți dai seama mai exact ce se întâmplă, eventual și cu alt SIM ( prepay sau abonament, nu contează).
Baftă!
la 20-06-2024 01:01 AM
Scuze, nu am răspuns la a doua întrebare. Cartela de la activarea simului (portate) deja a avut fluctuații de semnal. Nu am băgat de seamă până astăzi când nu îmi explicam de ce pur și simplu se mișcă încontinuu semnalul de la mic la mare și înapoi, niciodată nu stagnează mai mult de 2 minute stand în aceeași poziție.
la 19-06-2024 09:34 PM
Trebuie văzut dacă este vorba de o problema generala in zona sau doar dispozitivul tău are probleme.
la 20-06-2024 01:05 AM
Nu cred ca ar avea legătură dispozitivul deoarece am încercat și o cartela Vodafone iar semnalul a fost plin imediat. Poate va întrebați de ce nu renunț la abonament și revin la Digi de care am fost extrem de mulțumită sau să mă portez la Vodafone. Din păcate Digi au promis ca vor introduce opțiunea de a partaja numărul și pe alt dispozitiv, pe ceas în cazul meu, dar nici până astăzi nu au făcut-o. Vodafone oferă acest serviciu dar din păcate nu și în roaming așadar am sărit să nu pierd ocazia având așteptări mari de la Orange fiindu-le client și în trecut deși niciodată nu am mai pățit așa ceva.
la 25-06-2024 02:33 PM
@user_16554005, ai testat și cu un alt telefon/ SIM? Cum mai este situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor