la 30-11-2023 09:13 AM
la 30-11-2023 09:37 AM
@AuricaAdrian95: Salut. Posibil ca în zona unde te situezi acum să fie o suprasolicitare a rețelei (congestie), motiv pentru care inclusiv traficul este deficitar și la parametri reduși. Încearcă fie altă zonă sau alt moment al zilei pentru a observa dacă situația se modifică.
Cât privește partea de setări, ar trebui să poți la acel Samsung (cred) să modifici tipul conexiunii, ca în foto mai jos. Eu unul nu am astfel de restricții. Numai bine.
la 30-11-2023 09:57 AM
Tocmai asta este problema,daca te uiti la poza atasata de mine vezi ca nu ma lasa sa fac setarea aceea. Este setat pe automat prestabilit si nu inteleg de ce
la 30-11-2023 10:37 AM
Problema e de telefon, pentru că cel puțin un 2G ar trebui să permită, chiar dacă nu este 3G în zonă. Pe de altă parte trebuie să permită alegerea dintre "automat" sau un mod anume impus. Mai caut o posibilă cauză și ... revin.
30-11-2023 10:13 AM - editat 30-11-2023 10:16 AM
Semnalul pare ok, din screenshot-ul tau. Dar nu ai VoLTE activat (Apel 4G ar trebui sa fie activat in ecranul de mai sus), asa ca, in timpul unui apel de voce, telefonul va trece in 3G/2G...ceea ce nu e extraordinar. De asemenea, avand in vedere ca esti in apel pe date mobile, nici nu-ti recomand sa treci telefonul pe 3G, chiar daca ai putea. Pentru ca vei avea viteza mult mai mica pe date mobile.
Ce model de Samsung folosesti?
Banuiesc ca problema ar fi ca nu are unde sa te transfere pe 3G/2G daca nu sunt disponibile. Poate din cauza asta optiunea este dezactivata. Dar mai caut si eu, poate gasesc ceva.
la 30-11-2023 04:31 PM
Din seteri telefon selecteaza reteaua dorita manual orange 3g orange 4g etc
la 30-11-2023 10:44 AM
Salut! Scoate simurile din telefon și dă un restart la telefon. Este un bug al OS-ului, se mai întâmplă, după care, cu siguranță, va fi activă setarea cu selectarea tipului de rețea.
la 30-11-2023 10:47 AM
Salutare!
Cred că după un restart dat telefonului, ar trebui să își revină!
Baftă!
la 30-11-2023 10:54 AM
Dacă un restart de telefon nu rezolvă problema, poți încerca un reset al setărilor de rețea (vezi aici). Altfel doar un update de OS... când va fi posibil.
la 30-11-2023 07:46 PM
Ai rezolvat?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor