anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu merge 5G-ul pe Samsung Galaxy S23 Ultra 5G

Macmus
Începător

Buna ziua, am achizitionat acum o luna un telefon Samsung Galaxy S23 Ultra de la Magazinul Samsung din Mega Mall si, vazand ca nu merge 5G-ul am mers la un magazin Orange (cel de pe Calea Mosilor). Acolo mi s-a spus ca telefonul este prea nou si ca trebuie sa mai astept pana la finalul lunii pana este gata configuratia pentru retea (sper ca am zis bine) si ca la finalul lunii sa formez *100# si sa navighez meniul pentru ca telefonul sa-si ia automat setarile. Pana in ziua de azi, atunci cand incerc sa fac acest lucru, mi se zice ca telefonul nu a fost identificat (chiar si daca caut manual). Nu ma pricep si nu stiu daca este o problema sau doar trebuie sa mai astept.

Stiu ca mai exista un thread despre acest lucru, dar pare sa fie destul de tehnica si nu am inteles mare lucru.

Multumesc mult!

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Cred că merge pe rețeaua Orange Romania, dar nu și pe Orange Romania Communications. Sau cel puțin așa s-a întâmplat la alți utilizatori.

Trebuie să ai profil 5g activat, abonament cu acces 5g și bineînțeles, acoperire. Profilul se activează prin apel la 300 sau pe Chat Djingo.

Baftă!

Vizualizare soluţie în postul original

26 Răspunsuri 26

arsradu
#StarMember

Salut,

Nu e o problema de setari (decat daca nu e setat sa-si ia si 5G din setari). Dar ma indoiesc ca nu ai fi stiut daca l-ai fi setat pe 4G only (setarea implicita e de trecere automata intre 5G/4G/3G/2G). Daca nu ai schimbat-o, o sa incerce sa-si ia 5G.

Oricum, daca esti client Orange Romania Communications, nu vei avea 5G pe Samsung S23 Ultra. Nu are suport pe partea de soft (inca).

Daca e totul activat pe cont, si daca te afli intr-o zona cu acoperire 5G, atunci problema este telefonul. Daca ai posibilitate, poti incerca SIM-ul intr-un alt telefon cu 5G. S22 Ultra de exemplu stiu ca merge. Nu stiu altele. Par sa fie destul de putine telefoane care au suport 5G pe OROC.

Cea mai simpla solutie, intrucat nu stii cat vei avea de asteptat pentru implementarea suportului 5G la OROC este portarea la Orange Romania (fara Communications). Lucru pe care il poti face folosind mijloacele de contact din sectiunea de aici.

Mult succes! Sper sa reusesti!

Daca intampini dificultati, suntem aici si incercam sa te ajutam. 🙂

Client Orange

Marius82
Junior entuziast

Salut,  fix același problema cu aceeași descrie o am și eu. Tot în Mega Mall la Samsung experience am achiziționat un S23 Ultra.  Și din păcate pentru mine nr meu de telefon era în rețeaua Telekom.  Deci sunt Orange Communications nu? Și ironia sorți e ca am un abonament Smart plus 15  cu net 5G inclus.  Dar de când am S23 Ultra nu am avut deloc semnal!! Ce sa fac? URGENT!!! Va rog

Salut,

Ai urmatoarele solutii:

1. Suna la 300 si verifica sa fie activat serviciul pe cont. Daca ai un alt telefon compatibil (S22 Ultra de exemplu stiu ca mergea), ai putea incerca eventual si cu el.

2. In caz ca nu merge, mail la Samsung sa implementeze suport pentru Orange Romania Communications. Dar pregateste-te sa dureze. Problema este la telefon, nu (doar) la operator. De asemenea, asigura-te ca ai deja ultima versiune de sistem de operare pe telefon.

3. Portare la Orange Romania SA.

4. Portare alti operatori.

Client Orange

Marius82
Junior entuziast

Salut, păi înainte sa achiziționez S23 Ultra,  vechiul  telefonul a fost un Galaxy S22.  Anul trecut când am făcut acest abonament pe nr meu de telefon ( preluat din Telekom), mi sa schimbat și cartela veche cu una cu logo-ul Orange,  și când am introdus-o în S22 și am activat din meniul telefonului date mobile mi-a apărut indicator 5G pe acel telefon și eram în incinta unui Orange Shop. Pe S23 Ultra de când l-am achiziționat pana azi acum, aceeași problema semnalată de acel utilizator și vad ca sa rezolvat problema lui. Sper să reușesc ptr ca nu am foarte mult timp la dispoziție și totuși am un abonament cu net 5G inclus și cel mai nou și performant telefon de la Samsung. 

 

 

Daca pe alt telefon functioneaza 5G-ul in aceeasi zona, problema e la Samsung. Trebuie adaugat suport software pentru acel model, specific pentru OROC. 

Client Orange

Marius82
Junior entuziast

Cum adică suport software?? Telefonul este actualizat la ultima versiune de soft cu care vine el....

Pentru a avea 5G pe telefon, trebuie sa indeplinesti mai multe conditii:

  1. serviciul activat pe cont (asta se face cu apel la 300, dar din moment ce functioneaza pe alt telefon, e clar ca e deja activat)
  2. abonament 5G
  3. acoperire 5G
  4. suport software pe telefonul respectiv, pentru operatorul respectiv.
    Concret: telefonul trebuie sa "stie" ca operatorul OROC suporta 5G, astfel incat sa-l activeze si in sistemul de operare.

Deci, nu e suficient ca telefonul sa fie compatibil cu frecventele pe care se emite 5G-ul, trebuie sa aiba suport pentru serviciul asta, la nivelul sistemului de operare. De-aia te intrebam daca sistemul de operare este la zi. Pentru ca suportul respectiv se face la nivel de OS. Deci, e important sa fie la zi.

Ca idee, acelasi lucru se aplica si pentru serviciile VoLTE si VoWIFI.

Client Orange

Marius82
Junior entuziast

Salut! Tocmai am introdus o cartela de la alt operator de telefonie mobila in telefon ( S23 Ultra) și...... în ce am atașat! Deci 

Marius, dupa cum iti spuneam si mai sus, acel suport este specific pentru fiecare operator in parte. Faptul ca merge pe Vodafone (apropos, nu avem voie date personale in Comunitate) nu inseamna ca va merge si pe Orange sau OROC.

De asemenea, nu inseamna ca daca pleci in Franta, pe Orange FR, vei avea 5G/VoLTE/VoWIFI, doar pentru ca pe Orange RO sunt toate functionale. Din nou, din punctul de vedere al telefonului, sunt operatori diferiti si activeaza (sau nu) serviciile diferit.

Client Orange

Marius82
Junior entuziast

Pai bun și atunci de ce pe numele meu am abonament Smart plus 15?! Deci telefonul funcționează ok?

Telefonul functioneaza ok...dar fara 5G (momentan) la OROC. Daca vrei 5G, ai la dispozitie variantele de mai sus.

De ce ai un abonament Smart Plus 15? Nu stiu. 🙂 Banuiesc ca telefonul a fost achizitionat separat? Sau a fost la acelasi abonament? Oricum, si daca ar fi pachet cu abonamentul, nu cred ca verifica nimeni daca ai 5G sau nu pe telefonul ala. Pentru ca nu e in interesul lor. Au interes sa faca cat mai multe abonamente. Cu sau fara telefon. In principal se vinde un serviciu. Si conform acelui contract, tu ai 5G pe cont. Ca nu e compatibil cu telefonul pe care il folosesti, e partea a doua.

De asemenea, compatibilitatea in cazul asta e data de cei de la Samsung. Doar ca...implementarea suportului pentru telefonul asta (cu atat mai mult cu cat e un model relativ nou), dureaza. De-aia ma gandesc ca mai degraba te portezi la Orange Romania (fara Communications), decat sa astepti dupa Samsung pana fac update de soft pentru telefonul asta, astfel incat sa suporte 5G la OROC.

Client Orange

Marius82
Junior entuziast

Da S23 Ultra a fost achiziționat dintr-un magazin Samsung ( Mega Mall). Înainte am avut cum am mai spus,  un S22 ( și ăla tot cumpărat la liber). Și dacă tot dețineau un telefon compatibil 5G,  am optat pentru acest abonament.  Acuma am un S23 ultra și măcar am scăpat de o grija ca ar fi fost telefonul de vina. Dar oricum nu îi "iert". În  fine,  Ms de timpul acordat pana acum.  Salut!

Cu placere! 🙂

Problema e ca OROC e fostul Telekom Fix. Deci, si serviciile au fost preluate asa cum erau. Daca nu aveau suport cat au fost la Telekom, nu au nici acum sub emblema Orange. De asemenea, din cate stiu, suportul 5G pe Telekom era/este foarte, foarte redus. La un moment dat, dadusem peste o pagina cu informatii referitoare la telefoanele compatibile 5G pe Telekom. Majoritate, daca nu chiar toate, Samsung, dar ce Samsung-uri, asta nu mai stiu. Ideea e ca era o lista foarte scurta de device-uri compatibile.

De-aia zic ca cel mai probabil la un moment dat vor implementa suportul si pentru telefonul asta. Dar, cand, in cat timp...n-avem de unde sa stim.

Ma gandesc ca, in cazul asta, intre a schimba telefonul si a schimba operatorul, cea mai rapida solutie ar fi cea de-a doua, cu o eventuala portare la Orange Romania (ORO). 

Client Orange

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Cred că merge pe rețeaua Orange Romania, dar nu și pe Orange Romania Communications. Sau cel puțin așa s-a întâmplat la alți utilizatori.

Trebuie să ai profil 5g activat, abonament cu acces 5g și bineînțeles, acoperire. Profilul se activează prin apel la 300 sau pe Chat Djingo.

Baftă!