la 22-03-2024 06:11 PM - editat ultima oară la 09-08-2024 10:21 AM de MihaelaA
Probleme cu telefonul. Nu am semnal deloc nici voce și nici internet. Nu pot fi sunat, cei care vor să o facă primesc mesajul " neînregistrat în rețea" . Postez de pe wifi Digi . Soluții va rog?
la 29-03-2024 02:24 PM
A fost rezolvată dar nu am primit notificare că ați mai postat . Imi cer scuze tuturor. Totul a fost cauzat de avarierea unui întreruptor pe 110 kv la hidrocentrala Stejaru, hidroagregatul HA3 care nu a mai funcționat la oprire și a rămas blocat pe o fază, au din păcate și un electrician rănit ușor în explozie.Până la trecerea pe CHE Lotru pana de curent a provocat întreruperea energiei electrice in Piatra Neamț și comune limitrofe. Nu era de la Orange. Nu înțeleg de ce nu mai primesc notificări pe email ca înainte când posta cineva in topicuri .
la 22-03-2024 06:18 PM
Salut @Noah,
Folosești prepay sau abonament? Ai încercat cartela in alt telefon?
Pentru a verifica rapid situația intra pe chatul Orange din aplicație sau secțiunea contact: https://www.orange.ro/contact/
la 22-03-2024 06:50 PM
Este abonament . Am făcut restart. Nu este nouă. La mesaj în contact nu răspunde nimeni . Django a cerut numărul de telefon și am fost predat la operator . Uman. Aproape uman pentru că nu răspunde.
la 22-03-2024 06:52 PM
Răspunsurile pe chat nu sunt instant ci la intervale de 10-15 minute.
la 22-03-2024 06:21 PM
Salut Noah. Un restart pentru o reinițializare a serviciilor este necesară. Se mai întâmplă, uneori cauza fiind de la telefon (aparat), dar poate fi și de la rețea.
la 22-03-2024 06:22 PM
Salut!
Incearca sa verifici cartela si in alt telefon daca ai la dispozitie. Daca tot nu functioneaza, e posibil sa se fi defectat cartela si trebuie inlocuita intr-un magazin Orange...
22-03-2024 06:28 PM - editat 22-03-2024 06:28 PM
Salutare!
Am pățit și eu cu sim-ul. L-am băgat în alt telefon și am constatat că ,, no semnal". Am băgat alt sim în telefon și era în regulă.
Deci fă astfel de rocade și vezi care este problema.
Baftă!
la 22-03-2024 06:41 PM
Este o cartela noua?
Ai incercat mutarea SIM într-un alt telefon?
Daca sim-ul nu funcționează într-un alt telefon atunci este necesar schimbare SIM sau activare SIM daca este unul nou.
la 22-03-2024 06:52 PM
Nu am incercat inca in telefonul de rezervă. Sunt distrus teoretic, pentru că am totul online . Toate plățile și aplicațiile. Acum am wifi Digi dar luni ce fac?
la 22-03-2024 06:55 PM
la 22-03-2024 06:57 PM
Așa arată ecranul cu un x pe pictograma semnal . Nu știu dacă se vede dragilor . Mort total.
la 22-03-2024 07:00 PM
Daca nu merge nici în telefonul de rezerva te poți deplasa într-un Orange shop pt schimbare SIM.
Însă vezi și răspunsul obținut prin chat my Orange.
la 22-03-2024 07:06 PM
Nu răspund . Dar am găsit acum in ziarul local că e problema in Piatra Neamț la mai multi oameni ai muncii . Poate fi " de la ei" 😁
la 22-03-2024 07:09 PM
la 22-03-2024 07:09 PM
Să fie asta problema oare?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor