la 28-03-2024 12:42 PM - editat ultima oară la 28-03-2024 12:49 PM de DanielaH
Buna ziua tuturor,deoarece nu mă ascultă nimeni de la serviciul clienți m-am gândit să scriu aici.Probleme mari cu semnalul în zona mea tot mai slab Mehadia Băile Herculane Topleț sunt zone cu 0 atenție zero semnal,am făcut nenumărate sesizări dar degeaba,unul dintre răspunsuri a fost să mă duc în zona in care nu este semnal și să le trimit coordonatele latitudine și longitudine să știe ei exact unde nu este semnal, îmi pare bine că în decembrie termin contractul și gata m-am saturat de ei,mulțumesc tuturor
28-03-2024 12:46 PM - editat 28-03-2024 12:46 PM
Salut,
Le poti trimite si de pe Google Maps (sau orice aplicatie similara). Nu trebuie sa te duci pana acolo. In plus, ei teoretic ar trebui sa poata vedea acele zone oricum. Dar sa zicem, de dragul discutiei, ca nu le pot vedea. Google Maps ajuta.
28-03-2024 12:55 PM - editat 28-03-2024 05:40 PM
Salutare!
Poți intra pe harta de acoperire, accesezi zona / zonele cu probleme și dai acolo feedback. Indicat ar fi să o faci de pe un laptop/ desktop, dar merge și de pe telefonul mobil.
https://www.orange.ro/acoperire/harta-acoperire-retea/
Acolo îți vor cere o adresă de contact sau număr de telefon și dacă dai feedback pentru mai multe zone, este posibil să fii contactat.
Ai in poza atașată model și dai click pe ,,Spune-ne părerea ta ...".
Mai ai posibilitatea să faceți sesizări comune, tu și mai mulți din zonele respective, pentru a fi cât mai convingători!
Baftă!
28-03-2024 01:16 PM - editat 28-03-2024 01:21 PM
Buna,
De mult se spune că clientul a devenit resursă pentru furnizor.
Draga Orange sunt persoane in Romania care nu prea se descurca cu tehnologia de aceea îți spun că o simpla zona sau adresa este suficientă pentru a trimite un tehnician in zona sa verifice sesizarea.
@Crisgilu îți recomand să faci sesizări aproape zilnic pe toate căile de comunicare cu Orange (mail,chat,telefon și foarte bine ai făcut că ai postat și aici in comunitate).
https://www.orange.ro/contact/
Bafta și mult succes indiferent de decizia pe care o vei lua la sfârșitul contractului.
PS: Blureaza numărul de telefon, datele confidențiale nu trebuie împărtășite in comunitate aceasta fiind un spatiu public.
la 28-03-2024 01:41 PM
Mulțumesc mult pentru tot am înțeles
la 28-03-2024 01:27 PM
Salut,
Din păcate nu se pot multe lucruri in situația descrisă de tine.
Trebuie sa faci sesizări în continuare și poate daca cunoști și alte persoane sa le rogi să facă același lucru, cu cât sunteți mai mulți cu atât presiunea pe Orange va creste.
Bafta.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor