anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Rețea mobilă slabă Mehadia Băile Herculane

Crisgilu
Junior entuziast
  • 1000015230.jpg

    1000014559.jpg

    1000014558.jpg

     Buna ziua tuturor,deoarece nu mă ascultă nimeni de la serviciul clienți m-am gândit să scriu aici.Probleme mari cu semnalul în zona mea tot mai slab Mehadia Băile Herculane Topleț sunt zone cu 0 atenție zero semnal,am făcut nenumărate sesizări dar degeaba,unul dintre răspunsuri a fost să mă duc în zona in care nu este semnal și să le trimit coordonatele latitudine și longitudine să știe ei exact unde nu este semnal, îmi pare bine că în decembrie termin contractul și gata m-am saturat de ei,mulțumesc tuturor 

5 Răspunsuri 5

arsradu
#StarMember

Salut,

Le poti trimite si de pe Google Maps (sau orice aplicatie similara). Nu trebuie sa te duci pana acolo. In plus, ei teoretic ar trebui sa poata vedea acele zone oricum. Dar sa zicem, de dragul discutiei, ca nu le pot vedea. Google Maps ajuta. 

Client Orange

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Poți intra pe harta de acoperire,  accesezi zona / zonele cu probleme și dai acolo feedback. Indicat ar fi să o faci de pe un laptop/ desktop, dar merge și de pe telefonul mobil.

https://www.orange.ro/acoperire/harta-acoperire-retea/

Acolo îți vor cere o adresă de contact sau număr de telefon și dacă dai feedback pentru mai multe zone, este posibil să fii contactat.

Ai in poza atașată model și dai click pe ,,Spune-ne părerea ta ...".

Mai ai posibilitatea să faceți sesizări comune, tu și mai mulți din zonele respective, pentru a fi cât mai convingători!

Baftă!

 

Anonim
Neaplicabil

Buna,

De mult se spune că clientul a devenit resursă pentru furnizor.

Draga Orange sunt persoane in Romania care nu prea se descurca cu tehnologia de aceea îți spun că o simpla zona sau adresa este suficientă pentru a trimite un tehnician in zona sa verifice sesizarea.

@Crisgilu îți recomand să faci sesizări aproape zilnic pe toate căile de comunicare cu Orange (mail,chat,telefon și foarte bine ai făcut că ai postat și aici in comunitate).

https://www.orange.ro/contact/ 

Bafta și mult succes indiferent de decizia pe care o vei lua la sfârșitul contractului.

PS: Blureaza numărul de telefon, datele confidențiale nu trebuie împărtășite in comunitate aceasta fiind un spatiu public.

Crisgilu
Junior entuziast

Mulțumesc mult pentru tot am înțeles 

Anonim
Neaplicabil

Salut,

Din păcate nu se pot multe lucruri in situația descrisă de tine.

Trebuie sa faci sesizări în continuare și poate daca cunoști și alte persoane sa le rogi să facă același lucru, cu cât sunteți mai mulți cu atât presiunea pe Orange va creste.

Bafta.