la 31-05-2024 03:32 PM - editat ultima oară la 31-05-2024 03:41 PM de IoanaAn
la 31-05-2024 04:22 PM
Salutare!
Ai dat și un restart la telefon și tot așa face?
la 31-05-2024 04:35 PM
Da, am dat restart la telefon.
la 31-05-2024 04:44 PM
Atunci incearcă să iei legătura cu suportul prin Chat Djingo și când te întreabă Asistentul virtual ce probleme ai, dacă nu știe să îți răspundă, ceri să fii transferată la un operator.
Sper să rezolvi problema!
Succes!
la 31-05-2024 09:28 PM
Salut,
Folosesti functia Apel 4G? Ai incercat si cu ea dezactivata? Ai semnal bun in zona?
la 01-06-2024 12:20 PM
Buna Carmenuta,
In ce zona te afli? Oras/localitate?
Incearca si o inlocuire de cartela SIM. Am avut si eu astfel de probleme, si au fost rezolvate cu inlocuirea cartelei.
Totodata, ai posibilitatea sa incerci o alta cartela in telefon sa vezi daca ai aceleasi probleme?
Multumesc pentru raspunsuri!🌞
la 04-06-2024 09:57 AM
@Carmenuta2009, s-a rezolvat situația?
la 06-06-2024 03:12 PM
Daca te afli intr-o zona cu semnal slabut ar putea sa fie asta un motiv. Daca totusi poti fie sunata, dar nu poti suna inapoi, deloc, asta deja suna a o mica alta problema, posibil sa fie o problema cu fie telefonul fizic la modul in care interpreteaza semnalul, fie daca nu ceva configurare pe telefon legata de partea de apeluri.As recomanda 2 optiuni,
1. incercati sa folositi cartela dvs SIM intr-un alt telefon si vedeti daca problema persista.
2. asta e ceva mai complicata, dar daca la prima solutie reusiti sa sunati, va recomand cu caldura sa dati la telefon o resetare la setarile din fabrica. dar din nou, asta doar daca prima varianta functioneaza. altfel poate nu merita efortul de a reinstala totul de la 0 pe telefon.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor