anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme initiere apel zona Lujerului

CristianV_1
Începător

Salutare,

Vin catre voi cu o intrebare:

A mai experimentat cineva probleme cu initierea de apel? Mai specific, initiez apel iar persoana apelata raspunde si ma aude in timp ce de partea mea apare Calling. A doua incercare functioneaza si am observat ca aceasta problema este strict in zona de resedinta - Lujerului.

Multumesc!

Zi faina!

7 Răspunsuri 7

Pololică
#StarMember

Salutare!

Ca sa intelgem: tu suni pe cineva, persoana respectiva raspunde dar la tine apare in continuare ca si cum apeleaza fara sa fi raspuns deja?

La mine, regim dual sim, cand sunt apelat, exista o intarziere intre momentul apelului si momentul in care suna, efectiv telefonul. Restul (apelul efectiv) se intampla ca "la carte" (nu am intarzieri de voce). Am vazut ca se intampla doar cand am cele doua simuri conectate la retea, nu si cand am un sim inchis (probabil intarzierea se intampla in telefon pana "decide" pe care numar vine apelul).

Salut,

Exact (primul paragraf).

Nu este vorba de intarziere, am incercat sa astept si ramane in Calling.

Eu am e-Sim si lasasem si cartela fizica in telefon. Am scos-o acum...de vazut.

Mersi!

Salut,

Daca apelezi pe VoLTE, incearca fara. Vezi daca face vreo diferenta. In cazul asta, telefonul va trece in 3G/2G in timpul apelului. Dar ideea e de vazut daca se mai reproduce problema.

Oricum ar fi, pare sa fie o problema zonala de retea. Deci, daca n-ai facut-o deja, ia legatura cu cei de la Relatii Clienti si vezi daca pot face ceva, sau daca pot deschide un ticket mai departe catre Tehnic.

Client Orange

FLo1
#StarMember

Poate fi o problemă de conectivitate, de obicei rezolvabilă cu un restart. Așadar încearcă un restart la telefon. Numai bine.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Ai încercat și un restart sau mod avion și o trecere prin rețelele 2g/3g?

Mă gândesc că poate ajută!

 

DanielaH
Moderator

@CristianV_1, s-a rezolvat situația?

Nu, din pacate.