Interesanta chestia cu APN-ul. Nu o stiam.
🙂 Dar nu ma mira. Operatorii din US sunt mult mai restrictivi. Acolo chiar se face activarea serviciilor pe IMEI, la unii operatori. Cu toate astea, n-am auzit ca operatorii din Romania sa inceapa sa foloseasca APN-uri dedicate pentru 5G... Din cate stiu eu, nu e cazul. Dar oricum, bine de stiut! Mersi! :)
Cat despre soft, vorbim de Android. Deci, in teorie, daca exista un ROM customizat de Orange, ar trebui sa se poata instala, ca orice soft.
🙂 Evident, asta presupune ca reusesti sa faci rost de el. Din pacate, in cele mai multe dintre cazuri, asta vine si cu pierderea garantiei. Deci, recomandarea mea, mai ales daca nu ai mai facut asta, este sa incerci sa iei legatura cu cei de la LG si sa vezi daca nu cumva problema asta e un bug de soft.
Exista si posibilitatea sa-i pui soft de Orange, si sa ai aceeasi problema (cu trecerea in 4G/3G/2G). Pentru ca: 1) hardware-ul e acelasi si 2) daca problema e de semnal, nu vad cum ar putea sa te ajute un soft customizat. In plus, cum ai zis si tu, softul de baza este cel mai probabil acelasi. Deci, daca nu merge extraordinar pe unul, cel mai probabil nu va merge stralucit nici pe celalalt.
Ceea ce poti sa incerci...este sa mergi intr-un magazin Orange (stai asa, inca nu sari :)) ) sa vezi daca nu cumva au modelul tau expus la vanzare. Daca il au, poti sa vorbesti cu cineva de acolo sa faca un test, si poti vedea ce se intampla pe tel tau comparativ cu celalalt. Vezi daca semnalul e la fel de bun, daca are ceva setari in plus (probabil ca da), si altfel spus, daca face sau nu vreo diferenta acel soft custom. In ultima instanta, si daca esti hotarat ca asta vrei, cum ziceam, in principiu ar trebui sa se poate instala si soft-ul Orange pe telefonul tau. Eu nu mi l-as pune pe telefon, dar daca asta e singura solutie la problema ta...ce pot sa zic? :))
Atata timp cat e acelasi model, cu exact acelasi hardware, nu vad de ce n-ar merge. Dar cum ziceam, inainte de toate, eu as merge pe varianta in care nu trebuie sa ma bag in soft, in care nu pierd garantia, si cu sanse relativ ok de rezolvare a problemei, si anume luat legatura cu cei de la LG. In paralel, poti incerca si ce ziceam mai sus, macar sa vezi daca acel soft face sau nu vreo diferenta.
Client Orange